FANDOM

Флекі (Flaky)
Flaky

Стать

Жіноча

Вид

Дикобраз

Колір

Червоний

Флекі (англ. Flaky) — червоний дикобраз з голками, що покриті лупою.

Дуже боязка і сором'язлива особистість. Завжди дуже обережна, і це не раз рятувало її від смерті. Флекі боїться курчат, темряви, висоти і багато іншого. При цьому сама Флекі, будучи покрита голками, представляє небезпеку для інших. Любить грати в бейсбол. Також вона має свій скутер. 

В фендомі також, довгий час сперечались через її стать, на офіційному сайті, вона(стать) була відмічена знаком "?", до того ж, в мультсеріалі з'являлись жарти стосовно неї. Лише в квітні 2012-го року було офіційно заявлено, що Флекі — дівчина.

Не дивлячись на те, що Флекі жіночої статі, вона більше часу проводить з хлопчиками. Її часто можна помітити з Каддлом, який часто штовхає її на різноманітні небезбечні розваги, в результаті яких гинуть якщо вже не обидва, то Каддл — однозначно. Ще, вона товаришує з Фліппі, навіть не дивлячись на те, що він її вбивав і не один раз. Втім, епізод Without a Hitch ставить всі їх взаємовідносини під сумнів.

Цікаві фактиРедагувати

  • Страждає алергією на арахіс.
  • Згідно з Смішними фактами про персонажів, Флекі заборонено відвідувати магазини повітряних куль.
  • Разом з Фліппі, вони складають найпопулярнішу пару в фанатьских співтовариствах.

Список фобій ФлекіРедагувати

  • Курчата (Алекторофобія)
  • Пітьма (ахлуофобія)
  • Мертві речі (некрофобія)
  • Водіння (амаксофобія)
  • Польоти (аерофобія)
  • Висоти (акрофобія)
  • Пацюки (мусофобія)
  • Катання на лижах (можливо)
  • Вода (аквафобія)
  • Акули (селахофобія)

ГалереяРедагувати