FANDOM

Кріт
The mole

Стать

Чоловіча

Вид

Кріт

Колір

Бузковий

Основна інформаціяРедагувати

Кріт (англ. The Mole, інше значення "родимка") - сліпий кріт бузкового кольору. Завжди ходить в темних окулярах з тростиною. Носить світер з високою горловиною, яка закриває рот. Під одним оком у Крота є родимка, знаходження якої різниться в багатьох епізодах. Крім сліпоти, в серіалі він не видає абсолютно ніяких звуків, але може чути.

Як правило, Кріт займається діятльністю, яка потребує наявності зору, наприклад водить машину чи робить фото. Також в його будинку багато речей, які є безкористними для сліпого, такі як освітлювач, книжки, телескоп і т.п..

Саме відсутність зору у Крота приводить до смерті інших персонажів. До того ж, він нерідко приймає органи вже померлих персонажів за інші предмети схожої форми. Сам Кріт дуже везучий і рідко помирає.

Дружить з Лампі і з Хенді.

ДодатковоРедагувати

  • Кроту присвячений спеціальний епізод Mole in the City, в якому розповідається про його похожденнях в якості секретного агента.
  • Творці серіалу підтверджують, що в нього блакитні очі. Але він не з'являвся в жодному епізоді без окулярів чи светру, тому ні його рота, ні очей не можна побачити.

ГалереяРедагувати