FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język

Treasure Those Idol Moments
Treasure These Idol Moments
Sniffles ma się nauczyć
jak głęboka jest ta piaskownica.
Sezon internetowy: 1
Nr. odcinka: 11
Numer produkcji: 111
Scenariusz: Mark Fiorenza
Warren Graff
Rhode Montijo
Kenn Navarro
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Cub
Flaky
Sniffles
Toothy
Role drugoplanowe
Lumpy
Pechowa figurka
Pojawiają się
Brak
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Stayin' Alive
Następny odcinek Chip Off the Ol' Block
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Treasure Those Idol Moments" jest odcinkiem z internetowej serii Happy Tree Friends. Jest to również odcinek pokazujący funkcję figurki, wywoływanie śmierci bohaterów (jej pierwszy występ w odcinku Zwariowane wybryki).

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Gang który bawi się razem...umiera razem! Figurka pokazuje jak niebezpieczna może być zabawa ze skarbami. Niektórzy fani twierdzą że ten odcinek jest parodią Brady Bunch. A inni mówią, że Poszukiwaczy zaginionej Arki. Co o tym sądzisz?

OpisEdytuj

Po spadnięciu z huśtawki Toothy znajduje tajemniczą figurkę. Szczęśliwy nowym odkryciem, nie zauważa wracającej huśtawki, która miażdży mu głowę, zabijając go. Figurka wylatuje z rąk Toothy'ego do pobliskiej piaskownicy gdzie bawi się Sniffles. Zafascynowany, rzuca zabawę aby podnieść figurkę, ale nagle zaczyna tonąć w ruchomych piaskach, aż do całkowitego zanurzenia ciała.

Figurka teraz wylatuje z rąk Snifflesa i leci do rąk Cub'a który jest teraz na dole zjeżdżalni. Zmieszany Cub wkrótce zostaje zmiażdżony przez ogromny głaz, który w tajemniczy sposób pojawił się na górnej części zjeżdżalni. Figurka teraz leci do rąk Flaky, która bawi się na placu zabaw. Po złapaniu figurki Flaky zderza się i zostaje zabita przez Lumpy'ego który prowadzi swój samochód przez park.

Figurka jest teraz w tylnym siedzeniu Lumpy'ego. Ponieważ ekran robi się czarny, słyszymy dźwięk piszczących opon i huk.

MorałEdytuj

"Jeśli znasz te kwiaty, są twoje!"

ZgonyEdytuj

  1. Toothy zostaje zmiażdżony przez huśtawkę.
  2. Sniffles tonie w ruchomych piaskach.
  3. Cub zostaje zmiażdżony przez głaz.
  4. Flaky zostaje potrącona przez samochód Lumpy'ego.
  5. Lumpy ma wypadek samochodowy pod koniec odcinka i choć nie widać czy umarł, można założyć (patrząc na losy innych bohaterów) że go nie przeżył.

CiekawostkiEdytuj

  1. Jest to jeden z niewielu odcinków, w których poroża Lumpy'ego nie zmieniają kierunków.
  2. Zmiażdżenie Cub'a przez głaz może być odniesieniem do filmu "Poszukiwacze zaginionej Arki".