FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: tłumaczenia z translatora

This is your Knife - jest 26 odcinkiem pierwszego sezonu internetowego Happy Tree Friends.

Oryginalny opis odcinka Edytuj

It's so much fun to go camping and roast marshmallows with your friends! But sparks soon fly as Flippy warps into his post-traumatic alter-ego. Remember those horror stories you told around the campfire? Watch out, cause this one comes true!

Tak wiele radości daje kemping i pieczenie pianek wspólnie z przyjaciółmi! Jednak wkrótce polecą iskry, gdy Flippy stanie się swoim post-traumatycznym alter-ego. Znacie te straszne historie opowiadane przy ogniskach? Uważajcie, bo ta się urzeczywistni!

OpisEdytuj

Cuddles, Giggles i Flaky siedzą przy ognisku śpiewając i piecząc pianki. Flippy podchodzi i gang go wita, zapraszając żeby do nich dołączył. Gdy ogrzewa się przy ognisku, niektóre iskry powodują wspomnienia Flippy'ego z wojny. W rezultacie Zły Flippy wyłania się.

Widzi to Cuddles i śmieje się nerwowo próbując uspokoić Flippy'ego. Flippy leci przez ogień i wykorzystuje kamień do rozbicia / zdarcia dużej części skóry z twarzy Cuddlesa. Jego plamy krwi chlapią Giggles, która krzyczy.

Flippy teraz otwiera kawałek tułowia Cuddlesa i korzysta z jego wnętrzności aby udusić Giggles na śmierć. Flaky krzycząc i bojąc się chowa się z powrotem do śpiwora przyjmując wystraszoną pozycję. Flippy podnosi jej śpiwór i wrzuca do ognia paląc Flaky żywcem. Flippy śmieje się i wrzuca kilka pianek do ognia gdy Flaky krzyczy z bólu.

MorałEdytuj

ZgonyEdytuj

  1. Cuddles ma twarz pociętą przez kamień, rozcięte tułowie, a jelita wyciągnięte przez Flippy'ego.
  2. Giggles jest uduszona jelitami Cuddlesa.
  3. Flaky jest wrzucona do ogniska, ukrywając się w swoim śpiworze, gdzie jest palona żywcem.

BłędyEdytuj

  1. Oznakowanie Giggles jest nieobecne podczas into, ale obecne podczas odcinka. Ale w jej into znajduje się obrazek z Flippy'm.
  2. Tam gdzie Flippy siada, nie ma nic (rozwiązane na DVD, jest tam umieszczony pień drzewa, ale nie ma tego na oficjalnej stronie).
  3. Wielokrotnie usta bohaterów stają się niekształtne (zmieniono na DVD).
  4. Nos Cuddlesa jest do góry nogami po zdarciu twarzy przez Flippy'ego.

CiekawostkiEdytuj

  1. Tytuł tego odcinka jest parodią dokumentalnego serialu telewizyjnego This Is Your Life.
  2. Na początku odcinka słychać jak buczą Cuddles, Giggles i Flaky, jest to piosenka z tej kreskówki.
  3. Cuddles wita się i mówi "Cześć! Chodź usiądź!" do Flippy'ego. Potem kiedy Flippy zmienia się, Cuddles stara się go uspokoić. Przypadki te wskazują, że Cuddles jest bardzo miły dla innych bohaterów.