FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język wprost z translatora

The Way You Make Me Wheel
The Way You Make Me Wheel
Wielozadaniowość nie jest jedną
z mocnych stron Lumpy'ego.
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 38
Numer produkcji: 211
Scenariusz: Rhode Montijo
Kenn Navarro
Jeff Biancalana
David Winn
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Handy
Lumpy
Role drugoplanowe
Brak
Pojawiają się
Krowa
Wideo
The Way You Make Me Wheel

The Way You Make Me Wheel

Poprzedni odcinek Class Act
Następny odcinek Better Off Bread
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"The Way You Make Me Wheel" jest epizodem z internetowej serii Happy Tree Friends.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Lumpy jest spóźniony do pracy i stara się zaoszczędzić czas na goleniu podczas jazdy. Duży błąd? Nah. Handy ma wszystko pod kontrolą...czy na pewno??

OpisEdytuj

Gdy Lumpy prowadzi swój samochód w dół długą autostradą po pustyni, zaczyna golić twarz. Ponieważ koncentruje się na swoim wstecznym lusterku, nie widzi kaczej mamy, która prowadzi swoje kaczki w poprzek drogi, ale jest blisko samochodu. Skręcając w ostatniej sekundzie, Lumpy nie uderza kaczek, ale przypadkowo tnie swoje gardło brzytwą.

Lumpy ma mocne zaczerwienienie, a jego krew rozpryskuje się na całej przedniej szybie, utrudniając widok na drogę. Próbuje włączyć wycieraczki, ale ponieważ krew jest na wewnętrznej stronie przedniej szyby nie ma to wpływu na sytuację. Ostatecznie jedna z opon Lumpy'ego uderza o ziemię, a on zatrzymuje się po tym jak jego opona odlatuje.

Na szczęście dla Lumpy'ego, Handy w holowniku nie jest zbyt daleko za nim i zatrzymuje się by przyjść z pomocą. W jakiś sposób nie widoczny dla widza, Handy unosi samochód Lumpy'ego i zaczyna pracować nad zmianą opon. Szczęśliwy z powodu pomocy, Lumpy zaczyna czyścić swoją szybę. Jest zaskoczony jednak, że jego gardło nadal krwawi, co oznacza, że prawdopodobnie występuje szczelina w jego żyle szyjnej.

Handy kontynuuje prace nad samochodem Lumpy'ego, ale jego działania nadal nie mogą być postrzegane przez widza. Wewnątrz samochodu, Lumpy kończy wycieranie krwi z przedniej szyby, ale nadal krwawi i staje się dość blady i osłabiony. Jego samochód wraca na ziemię, gdy Handy kończy swoje zadanie, szczęśliwie mówiąc do Lumpy'ego "Ostrożnie jedź!".

Lumpy teraz jeszcze jaśniejszy niż przedtem, nadal krwawi. Śmieje się i ze znużeniem dziękuje Handy'emu za pomoc. Lumpy zmienia biegi i przypadkowo ustawia samochód na biegu wstecznym. Gdy Handy idzie przed swoją ciężarówką by pozbierać narzędzia, Lumpy przyciska go samochodem do jego ciężarówki. Handy krzyczy z bólu, podczas gdy Lumpy, nieświadomy faktu, że jego samochód jest w odwrotnej kolejności, naciska pedał gazu próbując jechać do przodu.

W końcu ogon Handy'ego zostaje złowiony przez oponę samochodu Lumpy'ego i Handy zostaje przeciągnięty w dół. Ponieważ jest ściśnięty tak mocno między samochodami, jego jelita wychodzą przez usta, a oczy z oczodołów. Pozostała część ciała Handy'ego owija się wokół opon i jest stale ciągnięta po ziemi przez kręcenie się.

Wewnątrz samochodu Lumpy'ego, Lumpy w końcu wykrwawił się na śmierć. Kałuża krwi wypełnia samochód do klatki piersiowej Lumpy'ego. Rodzina kaczek, z którą wcześniej Lumpy uniknął zderzenia, teraz pływa w jego krwi, kwacząc szczęśliwie. Jedna z kąpiących się kaczek nachyla głowę do krwi i wyjmuje brzytwę Lumpy'ego.

MorałEdytuj

"Na swoją kolej czekają inni!"

ZgonyEdytuj

  1. Handy zostaje zgnieciony pomiędzy swoim samochodem i samochodem Lumpy'ego. Kiedy jest wciągnięty przez jedną z opon Lumpy'ego, jego wnętrzności zostają wypchnięte z ciała.
  2. Lumpy wykrwawia się na śmierć po przecięciu swojej tętnicy szyjnej brzytwą.

BłędyEdytuj

  1. W większości tego odcinka, prawe poroże Lumpy'ego było obrócone do góry, podczas gdy lewe poroże w dół. Na samym końcu odcinka, po tym jak Lumpy zmarł, jego lewe poroże jest skierowane w górę, a prawe do dołu.
  2. Kiedy opona samochodu Lumpy'ego uderza w skałę na drodze z nacięcia na szyi nie leje się krew.
  3. Kiedy Lumpy mówi "w porządku" do Handy'ego, po tym jak nareperowano jego samochód, Lumpy ma pięć palców zamiast czterech.
  4. Kiedy Handy obraca się wokół opony, wciąż ma oczy, chociaż stracił je wcześniej.
  5. Kiedy tryska krew na przednią szybę, Lumpy włącza wycieraczki. To nie ma jednak żadnego wpływu, gdyż krew jest w środku, a wycieraczki na zewnątrz. Jest to najprawdopodobniej dowód jego głupoty.
  6. Gdy Handy rzyga swymi flakami, jego krew ma różne odcienie.
  7. Kiedy Lumpy'emu odpadło koło, siedzi z tyłu po prawej stronie, a szyba jest czysta.
    Handy

    Błąd: Dwa odcienie krwi

CiekawostkiEdytuj

  1. Tytuł tego odcinka jest najprawdopodobniej odniesieniem do piosenki Michaela Jacksona "The Way You Make Me Feel" lub piosenki amerykańskiego zespołu Cobra Starship - "You Make Me Feel".
  2. Śmierć Lumpy'ego jest podobna do śmierci Cuddlesa z Burgery Flippy'ego.
  3. Krowę z Mleczne to widać w tle, gdy Lumpy jedzie autostradą w dół.
  4. Na desce rozdzielczej Lumpy'ego jest szkielet ryby.
  5. Muzyka na początku jest taka sama jak w Zwariowane wybryki.
Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>