FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: okazjonalna polszczyzna z translatora

Spare Me - jest 24 odcinkiem 1 sezonu internetowego Happy Tree Friends.

Oryginalny opis odcinka Edytuj

Bowling. What could be more fun than bowling with a gang of friends? Well, if one of them is blind and the other has no hands, it may not be so much fun after all. Maybe they should have used the guard rails on those lanes?

Kręgle. Co mogłoby być lepszego od rundki w kręgle z grupą przyjaciół? Cóż, jeśli jeden z nich jest ślepy, a drugi nie ma rąk, może nie być aż tak zabawnie. Może powinni skorzystać z poręczy?

OpisEdytuj

Podczas gry w kręgle, Handy'emu (jakoś) udało się strącić dziewięć kręgli, pozostawiając jednego nienaruszonego, co nie wydaje się go satysfakcjonować. Rozgniewany odchodzi, gdy Sniffles idzie na swoją kolej. Sniffles ma trudności z uniesieniem kuli, więc unosi ją nosem. Odwraca się by zrobić zamach, lecz niestety masa kuli do kręgli powoduje, że jego głowa odlatuje z ciała.

Jego głowie udaje się zbił wszystkie kręgle, a jego usta zostają oderwane przez łącznik, który wysyła głowę Snifflesa jako kulę. The Mole nie wiedząc, co się stało, zakłada że głowa Snifflesa jest kulą do kręgli i wsadza palce w oczy Snifflesa.

The Mole zaczyna się ślizgać na krwi Snifflesa nie widzi gdzie rzuca jego głowę. W barze z przekąskami zezłoszczony Handy pije sodę przez słomkę. Kiedy soda się końcy, patrzy on na dno butelki, a głowa Snifflesa uderza go w tył głowy.

Handy szarpie głowę do tyłu w bólu, gdy butelka zaklinowała się w jednym z jego oczodołów. Wewnątrz butelki grzechocze oko Handy'ego. Jego gałka nie może wyjść z butelki a jedyne co on może zrobić to krzyczeć z bólu.

MorałEdytuj

"Śmiech jest najlepszym lekarstwem!"

ZgonyEdytuj

  • Sniffles ma głowę oderwaną od tułowia podczas próby rzutu.

UrazyEdytuj

  • Oko Handy'ego tkwi w butelce, a butelka w jego oczodole gdy głowa Snifflesa zderzyła się z tyłem jego głowy.

BłędyEdytuj

  1. Kiedy głowa Snifflesa zostaje odcięta, zęby są w tyle głowy, a nie przed jego nosem.
  2. Kiedy The Mole ślizga się na kałuży krwi, głowa Snifflesa znajduje się w jego innej ręce.
  3. W wersji YouTube gdy prawe oko Handy'ego jest w butelce, audio dub lops wraca od początku (jest to naprawione w wersji DVD).
  4. Nie ma nerwu wzrokowego łączącego oko Handy'ego z głową. (Choć może znajdować się nadal w oczodole).
  5. Słomka przez którą pije Handy, znika gdy jego oko jest zablokowane w butelce.