FANDOM

Generic Tree Friends (Postacie Losowe) - to pozostała część mieszkańców Wesołego Lasu stanowiąca w zasadzie element scenografii, gdy ta wymaga obecności tłumu bliżej niezidentyfikowanych postaci.

Opis Edytuj

Ich wygląd jest mocno uogólniony i choć ogólny zarys jest bardzo zbliżony do wizerunku niedźwiedzia, lub pręgowca, brak im cech szczególnych. Często nie mają widocznej twarzy a paleta przypisanych im barw to szarości, lub kolory zlewające się z aktualnym tłem. Poza "robieniem tłumu" w scenach, które tego potrzebują, postacie losowe uzupełniają również drugi plan części odcinków, np. prowadząc pojazdy w ruchu ulicznym.

Podobnie jak głównym bohaterom, również postaciom losowym zdarzają się niemiłe przygody w rezultacie których, giną w wielkich ilościach. Mimo umownego wyglądu i faktu bycia bardziej elementem tła, również one mogą powodować śmierć głównych bohaterów.

Zabójstwa Edytuj

Postać: Liczba zabójstw: W odcinkach:
Cuddles 1 (Class Act)
Giggles 1 (Blast from the Past) (druga scena śmierci)
Lumpy 1 (Havin' A Ball)
Handy 1 (Don't Yank My Chain)
Sniffles 1 (Dream Job) (w snach)
Pop 1 (Havin' A Ball)
Lifty 1 (Don't Yank My Chain)
Shifty 1 (Don't Yank My Chain)
Mime 1 (Doggone It)
Flippy 1 (Autopsy Turvy (Double Whammy Part 2))
Inni 1+ Inne postacie losowe:
domniemane ofiary stratowania w Class Act
1 ofiara w Double Whammy pt.1

Ciekawostki Edytuj

  • Tendencja do nadawania postaciom losowym koloru tła dotyczy przeważnie starszych odcinków. W reszcie ich postacie są cieniowane.
  • Ze względu na minimalny wpływ na przebieg odcinków, można wziąć Toothy'ego za jedną a nich.
  • Postać losowa jest jednym z 4 bohaterów, które zabiły Flippy'ego. Pozostałe to: Lumpy, Flaky oraz Toothy.
  • Cuddles, Flaky, Handy, Sniffles, Disco Bear, Russell, Lifty, Shifty, Cro-Marmot, Flippy, Lammy i Mr. Pickels nigdy nie zabili postaci losowej.
  • Lwia część zabójstw im przypisanych to potrącenie wrażej postaci przez pojazd bez widocznego kierowcy.