FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język

Pitchin' Impossible
Pitchin' Impossible
Zabawy karnawałowe,
i tu pojawia się kolejny zawodnik
Sezon internetowy: 1
Nr. odcinka: 9
Numer produkcji: 109
Scenariusz: Mark Fiorenza
Warren Graff
Rhode Montijo
Kenn Navarro
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
The Mole
Petunia
Lumpy
Role drugoplanowe
Brak
Pojawiają się
Generic Tree Friends
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Wheelin' and Dealin'
Następny odcinek Stayin' Alive
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Pitchin' Impossible" to odcinek z internetowej serii Happy Tree Friends. W tym odcinku debiutuje The Mole, ślepy kret z pieprzykiem na twarzy.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Co może przynosić więcej zabawy, niż spróbowanie swojego szczęścia w grach? To może być trudniejsze niż się wydaje, jeśli nie można zobaczyć. Lecz The Mole okazuje się najlepszym strzelcem i wygrywa elastyczne nagrody!

OpisEdytuj

Wszystkie Happy Tree Friends'y mają czas na zabawy karnawałowe, jednak w jednym stoisku o wiele więcej się dzieje. Gdy Petunia gra na karnawałowym stoisku Lumpy'ego, rzucając piłką od bejsbola by przewrócić butelki po mleku, The Mole przybywa aby dać mu grać.

The Mole daje pieniądze na grę, nawet jeśli Lumpy widzi, że The Mole jest ślepy, nie widzi nic złego pozwalając mu grać. Lumpy bierze pieniądze, dając The Mole'owi dwie piłki. Rzuca pierwszą i odbija się ona jak guma. Ostatecznie zrywa belki nośne utrzymujące stoisko i okno pada na Petunię. Gdy wszystko jest już skończone, Petunii brakuje górnej części ciała.

Drugą piłką kolejny raz próbuje, nie widząc że okno jest zamknięte. Piłka odbija się od ściany i uderza w dźwignię od diabelskiego młynu, powodując że wymyka się on z pod kontroli. Młyn rzuca 18 Generic Tree Friends w przypadkowych kierunkach i puszcza z zawiasów.

Przyspiesza w kierunku stoiska, gdzie Lumpy wygląda przez okno i widzi że koło pędzi ku niemu. Próbuje uciec, ale koło jego jak również i stoisko tnie na pół, powodując że jego jelita wypadają z ciała. W tym całym zamieszaniu The Mole dostaje swoją nagrodę, obryzganego krwią misia, którego przytula.

MorałEdytuj

"Weź witaminy!"

ZgonyEdytuj

  1. Petunia umiera gdy ściana stoiska karnawałowego, spada na nią, tnąc jej głowę na pół.
  2. 18 Generic Tree Friends są zrzuceni z diabelskiego młyna, który obraca się z dużą prędkością.
  3. Lumpy jest rozcięty na pół pionowo przez koło.

BłędyEdytuj

  1. Oczy Lumpy'ego poruszają się losowo podczas gdy Petunia rzuca piłki.
  2. Na początku lewe poroże Lumpy'ego jest skierowane w górę, a prawe w dół, ale w pozostałej części odcinka prawe poroże jest skierowane w dół, a lewe ku górze.
  3. Petunia nie ma rzęs w niektórych częściach odcinka.
  4. Gdy okno spada widać, że przecięło Petunię na pół, ale gdy pokazano The Mole'a obok niej, widać że ucięto jej tylko głowę.
  5. Miejsce pieprzyka na twarzy The Mole'a było wielokrotnie zmieniane.
  6. Gdy Lumpy jest przecinany na pół, na jego porożach nie ma krwi. Dodatkowo każda łopata ma tylko dwa zęby zamiast trzech.

CiekawostkiEdytuj

  1. Tytuł odcinka jest nawiązaniem do telewizyjnego serialu i filmu "Mission Impossible".
  2. W tym odcinku po raz pierwszy widzimy Lumpy'ego z zarostem na twarzy.