FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język wprost z translatora

Out of Sight, Out of Mime
Out of Sight, Out of Mime
Domyślam się, kim jesteś udając...
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 36
Numer produkcji: 209
Scenariusz: Rhode Montijo
Kenn Navarro
Jeff Biancalana
David Winn
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Mime
The Mole
Role drugoplanowe
Nutty
Pop
Cub
Cro-Marmot
Flippy
Giggles
Lumpy
Flaky
Pojawiają się
Mittens/Miodek
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Milkin' It
Następny odcinek Class Act
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Out of Sight, Out of Mime" jest odcinkiem z internetowej serii Happy Tree Friends. Jest to drugi odcinek z serii Halloween.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Zapraszamy na nasz drugi Halloween! Jak ślepy kret i cichy mim się komunikują? To typowy straszny chaos w tym strasznym epizodzie. Dla tych z was, którzy właśnie mają "Strike III", można zauważyć rozszerzenie na początku tego odcinka, że nie jesteśmy w stanie transmitować go w internecie. Narazie!

OpisEdytuj

Jest noc Halloween, a Happy Tree Friends właśnie poszukują cukierków. Gdy idziemy przez obszar, widzimy szczęśliwego Nutty'ego ciągnącego za sobą worek ponad dwukrotnie większy od jego wielkości; Popa i Cuba stojących w domu, Cro-Marmota przebranego za ducha, noszącego płachty z dwoma dziurami, za dużymi na jego blok lodu i zmienionego Flippy'ego, szczęśliwie kopiącego groby.

Mime teraz wkracza na scenę, niosąc mały worek na cukierki i nosząc łańcuch z dzwonków na szyi i piłkę jako czerwony nos. Podchodzi do domu i dzwoni do drzwi. Ponieważ jest on mimem, wyciąga worek na cukierki bez słowa "Cukierek albo psikus". Niestety jest to dom The Molea, a nie słysząc "Cukierek albo psikus" zakłada on że nikogo nie ma, więc zatrzaskuje drzwi przed Mime'm.

Mime niestety odchodzi, a Giggles (przebrana za czarownicę), Lumpy (przebrany za Ponurego Żniwiaża i trzymającego kosę) i Flaky (w przebraniu ducha) idą do domu The Molea. Mime, widząc swoją szansę na dostanie cukierków, podbiega do drzwi, gdy inni krzyczą "Cukierek albo psikus". Mime trzyma torbę z innymi spodziewając się cukierków.

The Mole jednak przypadkowo upuszcza cukierki przez torbami. Gdy cukierki leżą na ziemi, szczury podbiegają i szybko zjadają słodycze. Flaky, Giggles i Lumpy krzyczą i uciekają. Niestety Lumpy rzeczywiście niesie prawdziwą kosę, a podczas ucieczki ucina głowę Mime'a.

Głowa Mime'a ląduje na grupie dyń leżących przed drzwiami The Mole'a. The Mole sięga do grupy dyń i nieświadomie podnosi głowę Mime'a.

W domu The Mole'a, wśród grupy słabo wyrzeźbionych dyń, spada głowa Mime'a. The Mole wycina koło w tylnej części głowy Mime'a i usuwa jego mózg z otworu. The Mole rzuca wydrążoną głowę Mime'a poza swój dom. Głowa Mime'a ma świecę w ustach i jedno oko wychodzące. Pod koniec epizodu szczur podchodzi i zabiera oko. Gdy ekran robi się czarny, papierowy duch, identyczny jak widać na końcu Boo, czy wiesz gdzie jesteś? spada i płacze.

MorałEdytuj

"Głowa do góry!"

ZgonyEdytuj

  • (Na początku na DVD) Flippy prawdopodobnie zabił i zakopał Generic Tree Friend.
  • Mime jest przypadkowo ścięty przez Lumpy'ego.

BłędyEdytuj

  1. Gdy ekran się przesuwa na początku odcinka, niektóre z obiektów w tle, takie jak dynie, mogą być brane za drzewa, które są na pierwszym planie. (Tylko na DVD)
  2. Poroża Lumpy'ego raz zmieniły kierunek.

CiekawostkiEdytuj

  1. Ten odcinek początkowo (jak się okazało w internecie) rozpoczął się od spaceru Mime'a po ekranie i zbliżania się do domu The Mole'a. Na DVD Happy Tree Friends: Third Strike, jednak twórcy rozpoczęli epizod od cichego panoramowania na obszarze, by pokazać inne postacie wykonujące swoje czynności związane z Halloween. Dalsza część odcinka kończy się normalnie, Mime spaceruje po ekranie a muzyka się uruchamia. Od sierpnia 2008 r., wersja DVD jest obecna na oficjalnej stronie internetowej i iTunes.
  2. Gdy głowa Mime'a jest odcinana przez kosę Lumpy'ego, daje się słyszeć gaworzenie z jego ust. To już drugi raz, gdy Mime był w stanie wydobyć jakiś ustny głos. Stało się to wcześniej w Szczęśliwe szlaki cz. 1 i później zdarzy się w Coś rybnego i Kino jest prawdziwe.
  3. Mime był ubrany jak Rudolf Czerwononosy Renifer, Flaky jak Duch, Giggles jak czarownica, a Lumpy (słusznie) jak Śmierć.
  4. Wydaje się że to duchy Generic Tree Friends pojawiają się wielokrotnie w tle.
Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>