FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: translatorowa polszczyzna

Off the Hook - jest 23 odcinkiem pierwszego sezonu internetowego Happy Tree Friends.

Oryginalny opis odcinka Edytuj

Lumpy's relaxing day of fishing is anything but fun for Russell the sea otter pirate! Swimming along, eating clams, Russell gets caught -- hook, line and sinker!

Wolny dzień Lumpy'ego spędzony na wędkowaniu z pewnością nie udzieli się Russell'owi- pirackiej morskiej wydrze. Pływając samotnie i zjadając małże daje się złapać: na hak z żyłką i spławikiem!

OpisEdytuj

Gdy Russell nurkuje po ostrygi, spada na niego kotwica. Należy ona do Lumpy'ego, który spędza dzień na wędkowaniu. Russell jest oszołomiony po wydostaniu się spod kotwicy i wkrótce zauważa hak Lumpy'ego przed swoją twarzą. Jedna z jego powiek wpada na hak i Lumpy, myśląc że złowił rybę, ciągnie wyciągać Russell'a.

Podczas gdy Russell jest ciągnięty przez ocean, węgorz elektryczny przywiązuje się do jego ciała i powoduje wielokrotne wstrząsy. Russell jest ciągnięty przez ostre rafy, które usuwają węgorza z ciała Russell'a, ale poważnie go tną. Potem widzimy Russell'a manewrującego przez pole minowe.

W końcu uderza on w jedną, ale nie wybucha ona przy jego pomocy. Lumpy, czując opór, szarpie żyłkę, powodując wybuch w kopalni. Organy Russell'a wybuchając przy nieświadomym Lumpy'm. Wreszcie patrząc na połów, widzi tylko oko Russell'a na haku. Przed końcem epizodu oko spada z haka.

MorałEdytuj

"Nie śmieć!"

ZgonyEdytuj

  • Russell zostaje wysadzony przy wybuchu min .

BłędyEdytuj

  1. Kiedy Russell jest rażony prądem, jego drewniana noga wygląda jak zwykła stopa. Przyszłe odcinki pokazują, że jego noga została amputowana.
  2. Po tym jak Lumpy widzi oko Russell'a na swojej żyłce, ma błędne oczy.

CiekawostkiEdytuj

  1. Po tym jak Russell jest ciągnięty przez koral, widoczne jest jego opaska. To pokazuje że nie ma oka pod opaską.
  2. Jest to ostatni odcinek Russell'a z brodą. Gdy zostaje on ciągnięty przez koral, broda znika.
  3. Jest to jeden z nielicznych odcinków, w których poroża Lumpy'ego nie zmieniają kierunków.
  4. Gdy się przyjrzeć, widać pechową figurkę w wybuchu.