FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język wprost z translatora

Nuttin' but the Tooth
Nuttin' but the Tooth
Może Toothy powinien czytać
tę książkę przed leczeniem Nutty'ego
Sezon internetowy: 1
Nr. odcinka: 13
Numer produkcji: 113
Scenariusz: Mark Fiorenza
Warren Graff
Rhode Montijo
Kenn Navarro
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Nutty
Toothy
Role drugoplanowe
Lumpy
Pojawiają się
Brak
Wideo
Nuttin' but the Tooth

Nuttin' but the Tooth

Poprzedni odcinek Chip Off the Ol' Block
Następny odcinek Hide and Seek
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Nuttin' but the Tooth" jest odcinkiem z internetowej serii Happy Tree Friends.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Czy Toothy uczył się w szkole dentystyczne czy poprostu sam? Apetyt Nutty'ego na słodycze prowadzi do zgniłych zębów i Toothy musi przyjść na ratunek. Lumpy ma krótki występ w sam raz by uratować dzień!

OpisEdytuj

Nutty jest pacjentem Toothy'ego, stomatologa. Nutty oczywiście jest zdenerwowany, ale nie tym że Toothy czyta książkę stomatologiczną przed sprawdzaniem (jak również w trakcie) uzębienia Nutty'ego. Gdy Nutty otwiera usta szeroko, Toothy napotyka jeden przebarwiony, zgniły ząb, który musi zostać usunięty.

Po nieprawidłowej iniekcji zęba w ustach Nutty'ego, Toothy próbuje wwiercić się w zęba. Niestety udaje mu się tylko wywiercić otwór w tylnej ścianie gardła Nutty'ego. Następnie Toothy próbuje starej metody, wiązania jednego końca sznurka wokół zęba Nutty'ego a drugiego końca do klamki. Toothy dzwoni i Lumpy otwiera drzwi, powodując że zgniły ząb jest jednym z zaledwie kilku, które nie zostały wyrwane podczas tej próby. Przed zakończeniem epizodu, okazuje się jednak że ząb sam wypadł.

MorałEdytuj

"Szczotkuj po każdym posiłku!"

ZgonyEdytuj

UrazyEdytuj

  1. Wszystkie zęby Nutty'ego są gwałtownie wyrwane rozdrabniając mu szczękę.

CytatyEdytuj

"Uh, huh. Uh, huh. Otwórz!" - Toothy gdy czyta książkę stomatologiczną, a potem prosi Nutty'ego by otworzył usta.

"Zaczynamy!" (wypowiedziane przez Toothy'ego) - Nutty otwiera usta.

"Oh, dobrze." - Toothy wyrzuca rozładowany akumulator.

BłędyEdytuj

  1. Bruzda Nutty'ego znika gdy otwiera on usta szeroko.
  2. Toothy zawiesza sznurek na zgniłym zębie Nutty'ego, ale wyciągają się inne zęby, które nie stykają się ze sznurkiem.
  3. Dziura w fotelu znika pod koniec odcinka.
  4. Krew w tym odcinku ma nieprawidłowy kolor.
  5. Kiedy Toothy czyta książkę istnieje zależność z otwieraniem szczęki przez Nutty'ego.
  6. Kiedy Nutty jest pokazany z tyłu (zwłaszcza gdy Toothy wierci w jego zębie) jego słodycze nie są widoczne z tyłu i jego jabłko w karmelu znika.
  7. Kiedy Toothy po raz drugi czyta książkę, pojawia się scena Nutty'ego z wyrwanymi zębami.

CiekawostkiEdytuj

  1. Były trzy zakończenia planowane w tym odcinku (w tym jedno użyte), które zostały użyte w serii ujęć.
  2. Jest to pierwszy epizod w serii gdzie występuje Nutty i nie ginie. Następnym razem dzieje się tak w Happy Tree Friends: Fałszywy alarm i Gryząca przekąska.
  3. Jest to pierwszy odcinek do tej pory w którym wystąpił Toothy i przeżył.
  4. Jest to pierwszy odcinek w którym jasno wiadomo, że nie ma ofiar śmiertelnych (drugi to Domowe ocieplenie, ale nie wiadomo czy Petunia umarła).
  5. Jest to jeden z nielicznych odcinków, w których rogi Lumpy'ego nie zmieniają kierunku (pojawił się tylko w jednym ujęciu).
  6. W artykule o Toothy'm pisze że jest poszukiwany w 7stanach za przebranie się za dentystę. Prawdopodobne dlatego nie umiał zająć się Nutty'm.