FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język wprost z translatora

Milkin' It
Lifty, Shifty and the Cow
Jeszcze jeden twórczy sposób by ukraść krowę.
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 35
Numer produkcji: 208
Scenariusz: Rhode Montijo
Kenn Navarro
Jeff Biancalana
David Winn
Alan Lau
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Lifty i Shifty
Lumpy
Role drugoplanowe
Krowa
Pojawiają się
Pechowa figurka
Renifer
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Eyes Cold Lemonade
Następny odcinek Out of Sight, Out of Mime
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Milkin' It" jest odcinkiem z internetowej serii Happy Tree Friends.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

W gospodarstwie nic nie jest tak proste jak się wydaje. Lifty i Shifty uciekają z krową Lumpy'ego, tylko do czasu elektryzujących wydarzeń. Ten odcinek na pewno wzruszył kilka iskier!

OpisEdytuj

Lifty i Shifty uciekają ze stodoły, niosąc krowę, a Lumpy krzyczy i goni ich. Bracia złodziejaszki wrzucają krowę do balonu i odlatują z nagrodą. Lumpy łapie linę zwisającą z balonu, ale jest ciągnięty po ziemi. Jego ubrania się zdzierają, żołądek ociera, i jest przeciągany przez mały otwór, do którego balon był przywiązany. To zdziera skórę z górnej części ciała Lumpy'ego i minimalizuje rozmiar jego ciała, zabijając go.

Lifty i Shifty śmieją się z Lumpy'ego, a po chwili okazuje się że balon kieruje się prosto na linie energetyczne. Ptak wylądowuje na linii i natychmiast odparowuje, więc Lifty i Shifty odciążają balon. Zaczynają zrzucać wiele ciężkich przedmiotów z balonu. Ponieważ balon cały czas kieruje się na linię energetyczną, Lifty zaczyna doić krowę, a Shifty wylewać mleko z balonu.

W końcu krowa jest wydojona, ale nadal są na linii energetycznej. Lifty wzrusza ramionami nie wiedząc co robić, ale Shifty ma plan, aby przekroczyć linię zasilania. Shifty z zimnym sercem wyrzuca Lifty'ego z balonu, który jest makabrycznie nadziany na choinkę.

Balon przekracza linię zasilania i Shifty zaczyna podskakiwać w celebracji. Skoki przerywają koszyk, więc Shifty łapie się krowich wymion w walce o życie. Shifty widzi, że balon kieruje się na szybko poruszający się wiatrak, a ponieważ wisi pod koszem, Shifty zaczyna być obcierany o łopatki.

Jego jelita łapią się o jedno z ostrzy, a jego rdzeń kręgowy zostaje rozdarty, gdy nie chce on puścić krowy. Shifty obraca się wokół wiatraka kilka razy, zanim w końcu zatrzymuje się i nie żyje. Krowa wychodzi z balonu, który ląduje w pobliżu i zaczyna jeść trawę. Przed końcem epizodu, krowie wymiona puchną.

MorałEdytuj

"Nie płacz nad rozlanym mlekiem!"

ZgonyEdytuj

  1. Lumpy jest zniekształcony przez mały otwór, przez który jest ciągnięty.
  2. Ptak jest porażony prądem i odparowany przez linię zasilania.
  3. Lifty jest nabity na drzewo.
  4. Shifty jest przecięty na pół i obracany przez wiatrak.

BłędyEdytuj

  1. Ptak na linii energetycznej nie może być porażony prądem jeśli nie dotyka ziemi.
  2. Kiedy Lifty jest nadziewany na sosnę, wydaje się ona być mniejsza od niego.
  3. Organy Shifty'ego otaczają wiatrak zbyt szybko.
  4. W sekundzie 1:21 pojawia się scena z martwym Shifty'm.

CiekawostkiEdytuj

  • Krowa z tego odcinka jest później widziana (gdy staje się chuda) w Głupiec po czasie.
  • Jedną z rzeczy wyrzucanych przez Lifty'ego i Shifty'ego z balonu jest Pechowa figurka.
  • Renifer z odcinka Świąteczny renifer jest widziany w tle gdy Lifty jest nabijany na choinkę.
  • Ten odcinek jest pierwszym z internetowej serii oraz jednym z trzech w całej serii, gdy Lifty umiera przed Shifty'm. Pozostałe odcinki to Kto do płomieni? gdzie Lifty zostaje zmiażdżony przez blok silnika przed tym jak Shifty zostaje zabity przez liczne ostre spadające przedmioty i Capnij skwar gdy Lifty ginie w lodowej eksplozji przed tym jak Shifty jest nadziany na sopel.
  • Kiedy Lifty jest nabity na drzewo, jego organy w jakiś sposób owinięte wokół drzewa przypominają ozdoby świąteczne.
  • Śmierć Lifty'ego jest podobna do śmierci Cuddlesa z Kto do płomieni?.
  • Lifty wydaje się wykrzykiwać imię Shifty'ego kiedy balon leciał.
  • Jest to jeden z zaledwie trzech odcinków, w których Lumpy umiera pierwszy, pozostałe to Wkrótce będzie wieloryb i Mam cię pod skórą.
  • Jest to jeden z niewielu odcinków, w których poroża Lumpy'ego nie zmieniają kierunków.
Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>