FANDOM

Lumpy- Late Letter Than Never
to jest chyba trochę za małe
Jest to jedynie zalążek artykułu, jeśli możesz, rozbuduj go!

Lumpy - to niebieski łoś. jest niezwykle mało inteligentny co zwykle prowadzi do śmierci wszystkich postaci znajdujących się w jego otoczeniu (on sam ginie rzadziej niż reszta). Mimo swojej głupoty Lumpy występuje w rolach chirurga, policjanta, ratownika, egzorcysty czy opiekuna na wycieczce. Boi się krwi.

Odcinki w których pojawił się jako czarny charakter: Edytuj

  • We're scrooged- w tym odcinku chciwość zwycięża nad nim. Zabija on Toothy'ego dla pieniędzy.
  • Banjo Frenzy- zabija on Giggles, Cuddlesa i Toothy'ego. Co prawda ci śmieli się z tego że mu się banjo popsuło, jednak nie zrobili mu prawdę mówiąc nic złego, a Lumpy zabił ich i czerpał z tego zabawę (można więc powiedzieć że w tym odcinku był zły, lecz był Anty-złoczyńcą).
  • Every Littler Bit Hurts- zaśmieca on przyrodę i niszczy ją. Dodatkowo jest odpowiedzialny za śmierć (można by rzec) wszystkich postaci w tym odcinku.
  • Don't Yank my Chain- w tym odcinku może nie jest zły, jednak pełni on funkcję antagonisty. Lumpy wie że samochoód należy do Handy'ego i The Mole'a, a nie do Lifty'ego i Shifty'ego. Mimo wszystko do więzienia bierze Handy'ego i The Mole'a. Gdy ci uciekają z więzienia ten za wszelką cenę chce ich złapać. Nie musi więc być w tym odcinku zły, ale to co zrobił było bardzo podłe.
  • All In Vein- w tym odcinku jest on wampirem który zabija inne postacie.

Ciekawostki

  1. Giggles dwa razy widziała go gołego.
  2. W niektórych odcinkach występuje bardziej jako postać negatywna np. jako olbrzym z potężniej fasoli.
  3. Na początku miał być dinozaurem.
  4. Umie grać na banjo.
  5. Lumpy jest jedyną postacią która zabiła każdą inną postać w serialu co najmniej raz.