FANDOM

Lumpy- Late Letter Than Never
to jest chyba trochę za małe
Jest to jedynie zalążek artykułu, jeśli możesz, rozbuduj go!

Poza kreskówką, w wykreowanym przez twórców świecie, osadzane są również gry:

Gry dostępne na stronie htfgames.com Edytuj

To przeważnie bardzo proste zręcznościówki, starsze warianty oficjalnych gier MondoMedia, oraz gry będące dziełem fanów.

  • Dynamite - pierwsza gra z Przyjaciółmi z Wesołego Lasu w roli głównej. Zadaniem gracza jest podbijanie wiązki dynamitu, by nie upadła na podłogę pomieszczenia z grupką postaci, poprzez klikanie jej. Dynamit może odbijać się od ścian ekranu a każde kliknięcie zwiększa wynik gracza o jeden. Upadek ładunku powoduje eksplozję i śmierć wszystkich postaci. Co ciekawe bohaterowie wodzą wzrokiem za lokalizacją kursora. Jest to najprawdopodobniej gra autorstwa MondoMedia.
  • Flippy Attack - gracz wciela się w Cuddles'a, którego zadaniem jest jak najdłuższe unikanie pocisków strzelającego doń Flippy'ego. Cuddles może wytrzymać cztery postrzały, przy piątym ginie. Co ciekawe gra zrywa konwencję braku zgonów z użyciem broni palnej, odrzuconej w kreskówce, jako zbyt oczywistą. Jest to również najprawdopodobniej pierwsza gra stworzona przez fanów.
  • Crazy Disco - kolejna gra opierająca się o unikanie niebezpiecznych przedmiotów. Tym razem jako Lifty, gracz ląduje pośrodku tanecznego parkietu a z góry ekranu sypią się na niego kule dyskotekowe i inne, zwiększające wynik gracza. Podobnie jak w przypadku Flippy Attack przegrana następuje po otrzymaniu trafienia pięcioma kulami. Co ciekawe w grze Cuddles i Giggles tańczą w bikini.

Gra na mondomedia.com Edytuj

To oficjalne produkcje spod znaku autorów serialu. Cechują się idealnym odwzorowaniem stylu graficznego kreskówki a także nieco bardziej złożonymi mechanikami rozgrywki w niektórych z nich.

  • Run and Bun - jest grą opartą na odcinku Buns of Steal. Grając jako jedna z sześciu dostępnych postaci, gracz ma za zadanie odzyskać jak najwięcej bułek ukradzionych przez Lifty'ego i Shifty'ego. Poza oficjalną stroną serialu, gra pojawiła się w wersji na urządzenie mobilne pracujące pod systemami IOS oraz Android.
  • Hot Potato - nowsza wersja gry Dynamite. Celem gry ponownie jest podbijanie, tym razem granatu, tak aby jak najdłużej unikać jego kontaktu z ziemią. Ponownie skutkiem przegranej jest widok zmasakrowanych ciał, jednak towarzyszą temu zaktualizowana oprawa graficzna, oraz lepsze udźwiękowienie.
  • Disco Inferno - remake Crazy Disco. Jako sam Disco Bear, gracz ma za zadanie zbieranie połyskliwych nut zwiększających wynik oraz unikanie fałszywych, płonących, tonów. W porównaniu z oryginałem postać może wytrzymać 6 trafień płonącą nutą.

Gry mobilne Edytuj

Oficjalne aplikacje dla smartfonów i tabletów.

Interaktywne filmy na YouTube Edytuj

Czyli swego rodzaju "gry" powstałe przy wykorzystaniu opcjonalnych adnotacji i odnośników do innych filmów serwisu.

  • Lumpy's Lame Card Trick - Krótki film przedstawiający Lumpy'ego jako magika, proszącego gracza o wybranie jednej z kart- kliknięcie w jedno umieszczonych na nich okien z odnośnikiem do jednego z pięciu niepublicznych filmów, gdzie Lumpy prezentuje popularne cyrkowe sztuczki, przy okazji doprowadzając do swojej śmierci, lub okaleczeń.

Happy Tree Friends: False Alert Edytuj

Czyli pełnoprawna produkcja z 2008 roku, która swego czasu dostępna była w usłudze Xbox Live Arcade oraz na Steamie.