FANDOM

Wśród mediów pobocznych, poświęconych Happy Tree Friends, znajdują się również komiksy.

Komiksy Edytuj

Tightrope Comic

Drop me a line

Things that go bumb in the night!

Things that go bumb in the night!

Puppy Love

Puppy Love

Pretty in Shrink

Preety in Shrink

Lost Claws

Lost Claws

Kite Comic

Don't Worry, Be Happy

HTFComic4

The Choke's on You

HTFComic3
HTFComic

Hear Today, Gone Toomorow

Football Comic

I Get a Kick Out of You

Bubble Comic

Big Bubble

Bird Brained

Bird Brained

Bank on it!

Bank on it!

Giggles komiks

Just Plane Silly (komiks opublikowany na Instagramie Mondo)

Ciekawostki Edytuj

  • Śmierć Giggles z Drop me a Line jest bardzo podobna do zgonu Mime'a w odc. Brake the Cycle.
  • Toothy w Don't Worry, Bee Happy ginie podobnie do Nutty'ego w odc. A Sight for Sore Eyes.
  • Śmierci podobnej do Toothy i Flaky z komiksu Lost Claws doświadcza Cub w odc. Who's to Flame?.
  • Szczeniaki z Puppy Love są bliźniaczo podobne do Whistle'a z odc. Doggone It, co więcej również tam Giggles jest pierwszą ofiarą psa.
  • Komiks o tytule Bank on it! przedstawia jedną z dwóch sytuacji w których tylko jeden z braci- szopów praczy odnosi rany (druga taka sytuacja ma miejsce w Cheesy Does It) oraz jedyną w której jeden z nich przezywa do samego końca, gdy drugi ginie.
  • Giggles w Pretty in Shrink ginie w dokładnie taki sam sposób co w odc. Letter Late than Never.
  • Don't Worry, Bee Happy został opublikowany na stronie głównej HTF jako pierwszy.
  • Wypadek Lumpy'ego w Bird Brained powtarza się w odc. Pet Peeve.
  • Sytuacja w Just Plane Silly zostaje odtworzona w odc. A Sight for Sore Eyes.
  • Podobnie akcja komiksu Hear Today, Gone Tomorrow powtarza się w bardzo zbliżonej formie w odcinku o tym samym tytule.
  • Śmierć Mime'a w Drop Me A Line jest podobna do losu Mole'a w teledysku The Carpal Tunnel of Love.