FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język wprost z translatora

Keepin' it Reel
Keepin' it Reel
Lumpy spędza swoją ostatnią sekundę w kinie
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 44
Numer produkcji: 217
Scenariusz: Kenn Navarro
Warren Graff
Ken Pontac
Reżyseria: Kenn Navarro
Obsada
Główne role
Petunia
Lumpy
Mime
Toothy
Flippy
Role drugoplanowe
Flaky
Cuddles
Pojawiają się
Buddhist Monkey (na ekranie)
Generic Tree Ninjas (na ekranie)
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Out on a Limb
Następny odcinek A Hard Act to Swallow
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Keepin' it Reel" jest odcinkiem z internetowej serii Happy Tree Friends.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Chcesz masła do popcornu? Nr telefonu komórkowego lub krzyki dzieci w kinie, proszę mamy Happy Tree Friends by to obejrzały!

OpisEdytuj

Szczęśliwy Flippy siada na siedzeniu w kinie z popcornem w ręku. Przed nim, Mime naśladuje jedzenie popcornu, ale robi to dość głośno. Gdy Flippy spokojnie pokazuje Mime'owi żeby był cicho, Lumpy wchodzi do kina z rękami pełnymi przekąsek i napojów. Przypadkowo wpada on na projektor, który powoduje, że zaczyna migać na biało. Widząc to, Flippy jest w szoku i dyszy, w wyniku czeko zmienia się w swoją złą stronę.

Flippy natychmiast podchodzi do Mime'a, który udaje teraz picie sody przez słomkę. Śmieje się maniakalnie, po czym Mime jest lekko podniesiony, a następnie miażdżony w siedzeniu. Skrzeczy on cicho, gdy Flippy pojawia się i rozkłada siedzenie, gdzie Mime jest w kawałkach. Następnie, gdy Petunia stoi obok maszyny do popcornu, Flippy chwyta jej głowę i rozbija ją przez szybę urządzenia. Petunia krzyczy gdy Flippy trzyma jej głowę nad ogniem. Słyszalne są trzaski, gdy głowa zaczyna się powiększać, aż w końcu jej mózg jak poprorn, wyskakuje z głowy.

Teraz jest na środku kina (między siedzeniami i ekranem) gdy kino jest stale pogrążone w ciemności, a następnie oświetla się na krótko, gdy projektor miga. Najpierw widzimy Flippy'ego, który goni Flaky, zanim staje się ciemno. Nim się oświetla, słyszymy krzyk Flaky. Potem widzimy jak Flippy dusi Flaky, a Cuddles patrzy na to ze zgrozą. Potem widzimy jak Flippy uderza Cuddlesa w twarz, za pomocą ciała Flaky i jej kolców jako maczugi. Wreszcie widzimy martwego i krwawego Cuddlesa i głowę Flaky leżącą na ziemi.

Przed projektorem, Toothy cofa się i rozgląda, skamlając w strachu. Flippy wyskakuje zza projektora oddychając ciężko i wbija go do przodu. Obiektyw projektora przebija czaszkę Toothy'ego i usuwa jego oko z oczodołu. Na ekranie wyświetlane jest przekrwione oko Toothy'ego. Oko Toothy'ego rusza się na ekranie, podczas gdy krzyczy on z bólu. Jego krzyki ustają gdy jego oko zostaje spalone i ekran znów robi się biały.

Nagle popcorn leci na ekran i słyszymy buczenie. Nieświadomy tego wszystkiego co się wydarzyło wokół niego, Lumpy siedzi na krześle, ze złością rzucając popcorn i bucząc na ekran. Flippy wyłania się z rzędu siedzeń za Lumpy'm. W końcu słyszymy hałas jakby chrupanie/skręcanie, wskazując że Lumpy nie poradził sobie lepiej.

MorałEdytuj

"Obraz jest wart tysiąca słów!"

ZgonyEdytuj

  1. Mime jest rozszarpany przez Flippy'ego siedzeniem z kina.
  2. Mózg Petunii wypada jak popcorn, kiedy Flippy trzyma jej głowę nad płomieniem.
  3. Cuddles jest zabity, gdy Flippy uderza go w głowę, za pomocą kolców Flaky jako maczugi (prawdopodobnie)
  4. Flaky jest ścięta przez Flippy'ego.
  5. Czaszka Toothy'ego jest przebita przez projektor filmowy i jest prawdopodobne, że jego mózg został spalony przez ekstremalną temperaturę jaką dawał projektor.
  6. Pod koniec odcinka, Flippy zakrada się do Lumpy'ego i słychać trzask poza ekranem. Można przypuszczać że Lumpy zmarł. (śmierci nie pokazano)

BłędyEdytuj

  1. Na początku odcinka prawe poroże Lumpy'ego jest skierowane ku górze, a lewe ku dole. Jest to odwrócone na końcu odcinka.
  2. Kiedy Flippy patrzy na Mime'a, nie ma symbolu na jego kapeluszu.
  3. Uszy Mime'a znikają, po tym jak został on zabity.
  4. Podobnie, gdy Mime został zabity jego nos nie jest w kształcie serca ale jak piłka tak jak w Co z oczu to z Mimea. Może dlatego że użył tego kostiumu.
  5. Tuż przed tym, jak głowa Petunii została rozbita o szkło maszyny do popcornu, Flippy ma cztery palce.
  6. Kiedy Flippy wpycha głowę Petunii do maszyny do popcorny, jego usta są do góry nogami.
  7. Po tym jak Flippy zabija Toothy'ego, jego zęby są razem, choć powinny być oddzielnie.
  8. Gdy mózg Petunii strzela, można zobaczyć krótkie ujęcie z okiem Toothy'ego na projektorze.

CiekawostkiEdytuj

  1. Film, który Happy Tree Friends oglądali to odcinek Buddhist Monkey Wypielić ogródek.
  2. Ten odcinek do jedyny do dzisiaj, w którym Flippy zabił Lumpy'ego. Próbował to zrobić trzy razy przy różnych okazjach, ale nie powiodło mu się.
  3. Jest to jedna z niewielu okazji gdy Mime wydaje sygnał dźwiękowy. Pozostałe trzy to Szczęśliwe szlaki cz. 1, Co z oczu to z Mimea i Coś rybnego.
  4. Morał z tego odcinka jest taki sam jak w Zobacz co się rozwija.
Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>