FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język wprost z translatora

Icy You
Icy You
Choć Nutty nie ma pieniędzy, ma
inne sposoby na zdobycie słodyczy.
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 47
Numer produkcji: 220
Scenariusz: Kenn Navarro
Warren Graff
Ken Pontac
Reżyseria: Kenn Navarro
Obsada
Główne role
Nutty
Role drugoplanowe
Lumpy
Pojawiają się
Brak
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Let it Slide
Następny odcinek Hello Dolly
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Icy You" jest jednym z odcinków internetowej serii Happy Tree Friends.Jest on 20 odcinkiem drugiego sezonu i 47 ogólnie.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Kolejny wypadek Nutty'ego z maszyną do cukierków? Czy nie masz problemu z ograniczeniem swojego apetytu na słodycze i inne takie? Obejrzenie tego odcinka może ci w tym pomóc!

OpisEdytuj

Nutty stoi przy wejściu do sklepu cukierniczego, klaszcze w ręce myśląc o słodkich cukierkach, które zamierza kupić. Niestety, sięga do kieszeni i okazuje się, że nie ma pieniędzy. Na szczęście dla niego Lumpy pełniący rolę sprzedawcy jest zajęty wyciąganiem swojego języka z maszyny do hot dogów. Widząc swoją szansę, Nutty wbiega do sklepu i bierze jak najwięcej różnych słodyczy.

Biegając po sklepie, zatrzymuje się, gdy widzi maszynę polewającą jogurty. Nutty upuszcza słodycze które trzyma i podbiega do maszyny. Łapie kubek i napełnia go dwa razy. Nie nasycony jednak Nutty rzuca kubek i zaczyna pić prosto z dyszy jogurtowej maszyny. Jego spojrzenie zaczyna się rozmywać, ponieważ zaczyna zamrażać się jego mózg, co jednak nie przeszkadza mu w dalszym konsumowaniu zielonych słodkości. Próbując wyjąć usta z maszyny, okazuje się, że jego usta przymarzły do dyszy.

Próbując się od niej oderwać wyrywa sobie usta. Odwraca się i zaczyna krzyczeć z bólu ,potyka się do tyłu, nie mogąc złapać równowagi gdyż przybrał zbyt wiele na wadze przez jogurt, który jadł. Nabija się on na ostry przedmiot do przechowywania worków z cukierkami. Powoduje to przekłucie i utratę dolnej połowy ciała, co skutkuje jego lotem po sklepie, przy którym traci swoje organy. W końcu uderza twarzą o drzwi automatyczne i zjeżdża na ziemię. Gdy jęczy z bólu, drzwi zatrzaskują jego głowę, miażdżąc go na kawałki.

Z powrotem w sklepie, Lumpy, ze swoim językiem tkwiącym nadal w maszynie zajmuje się sprzątaniem krwi oraz resztek jogurtu z podłogi. Przed końcem epizodu, Lumpy ślizga się i upada na podłogę, mimo pobliskiego znaku ostrzegawczego o mokrej podłodze.

MorałEdytuj

"Nakarm zimno, zagłodź gorączkę!"

ZgonyEdytuj

  • Głowa Nutty'ego jest zgnieciona między automatycznie przesuwającymi się drzwiami.

BłędyEdytuj

  1. Pozycje cukierków na ciele Nutty'ego zmieniały się przez cały odcinek. Podobnie kaprane oko Nutty'ego jest na początku po lewej stronie, przekręca się w prawo w miarę gdy zbliża się do jogurtowej maszyny.
  2. Drzwi na skrytce na lód obok jogurtowej maszyny, znikają gdy Nutty zbliża się do maszyny.
  3. Jeśli Nutty cierpi na zamrożenie mózgu, to nie powinien czuć bólu gdy jego usta się odrywają lub jest miażdżony.
  4. Kiedy Lumpy czyści podłogę, jego lewe ramię jest znacznie niższe niż powinno być.
  5. Kiedy usta Nutty'ego są oderwane, Nutty nie ma nadwagi, ale ma nadwagę gdy potyka się do tyłu.
  6. Drzwi przesuwane nie powinny być zamknięte na Nutty'm (o ile Lumpy nie popsuł instalacji co nie byłoby zaskoczeniem).
  7. Przy zatrzymaniu się gdy Nutty ma zamrożenie mózgu, widać krótki obraz z rozerwanymi ustami Nutty'ego (Jest to ustalone na DVD).

CiekawostkiEdytuj

  1. Jest to ostatni oficjalny epizod, w którym Rhode Montijo mówił głosem Lumpy'ego.
  2. Ręka Nutty'ego drga gdy jego ciało jest zniszczone.
  3. Jest to jeden z nielicznych odcinków, gdzie poroża Lumpy'ego nie zmieniają się.
  4. Na koniec odcinka Lumpy się przewraca. Można podejrzewać, że jak miał zaplątany język, to poniósł jakiś uraz, ale na pewno nie umarł.
  5. Tytuł odcinka, Icy You, brzmi tak samo jak I see you(Widzę cię).
Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>