FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język

Hide and Seek
Hide and Seek
Flippy gra w chowanego
z Toothy'm, Petunią i Flaky
co może pójść nie tak?
Sezon internetowy: 1
Nr. odcinka: 14
Numer produkcji: 114
Scenariusz: Warren Graff
Rhode Montijo
Kenn Navarro
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Petunia
Toothy
Flaky
Flippy
Role drugoplanowe
Brak
Pojawiają się
Dzięcioł
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Nuttin' but the Tooth
Następny odcinek Whose Line Is It Anyway?
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Hide and Seek" jest epizodem z internetowej serii Happy Tree Friends. Jest to epizod, który wprowadza Flippy'ego, wojskowego, który zmienia się i zabija wszystkich w zasięgu wzroku, za każdym razem gdy widzi lub słyszy coś co przypomina wojnę.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Bądź przygotowany na swoje pierwsze wrażenia z Flippy'm, niespokojnym weteranem wojennym, który cierpi na regularne wspomnienia. Flippy jest jedynym Happy Tree Friendem, który umyślnie wyrządza szkody innym kumplom, nawet niewinna gra w chowanego staje się śmiertelna.

OpisEdytuj

Gang gra w chowanego w lesie. Flippy rozpoczyna odliczanie, podczas gdy Toothy, Petunia i Flaky ukrywają się. Podczas liczenia dzięcioł zaczyna dziobać drzewo. Dźwięk przypomina mu wystrzały z karabinu maszynowego, powodując że Zły Flippy pojawia się. Rzuca nożem w dzięcioła i idzie szukać gangu.

Podczas gdy Toothy ukrywa się za drzewem, Flippy pojawia się w kamuflażu i zatrzaskuje szyję Toothy'ego. Następnie, gdy Flaky szuka miejsca do ukrycia, zostaje schwytana i powieszona przez drut fortepianowy, który Flippy obniża z drzewa. Wreszcie gdy Petunia widzi śmierć Flaky, zaczyna się bać, idzie do tyłu i wpada do kolczastego dołu stworzonego przez Flippy'ego, Flippy wręcza jej aktywny granat, który wybucha gdy ekran robi się czarny.

MorałEdytuj

"Po deszczu wyskoczy niebieska tęcza!"

ZgonyEdytuj

  1. Flippy zabija dzięcioła poprzez rzucenie noża przez jego ciało.
  2. Flippy zabija Toothy'ego przez złamanie karku.
  3. Flippy zabija Flaky poprzez powieszenie jej drutem fortepianowym.
  4. Flippy zabija Petunię, której po upadku w kolczastą otchłań wręcza jej granat, który wybucha poza ekranem, wybuch mógł objąć również Flippy'ego co nie jest znane.

CytatyEdytuj

"Raz, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem, osiem, dziewięć ..." (Potem zmienia się) - Flippy odlicza, podczas gdy inni ukrywają się.

BłędyEdytuj

  1. Gdy Petunia wpada w otchłań, wyciąga lewą rękę po pomoc, ale gdy Flippy wręcza jej granat, to nagle do prawej ręki.
  2. Gdy Flippy zmienia się, jego oczy robią się żółte, ale są takie same jak wcześniej gdy zabija dzięcioła i inne Tree Friends. Również jego zęby pozostają normalne, a w przyszłych odcinkach stają się krzywe lub wyostrzają w kły.
  3. Flippy nie może wręczyć Petunii granatu. Otchłań była zbyt głęboka.
  4. Gdy Flippy wręcza Petunii granat wygląda jak normalny.
  5. Kiedy Petunia szuka miejsca do schowania, nie widać jej rzęs.
  6. Kiedy Flaky umiera, jej piór nie widać.

CiekawostkiEdytuj

  1. Dźwięk "Wah!" jest słyszany gdy Flippy zabija nożem dzięcioła.
  2. Jest to pierwszy odcinek gdzie Flippy zmienia się.