FANDOM

Havin' A Ball to piąty odcinek Happy Tree Friends. Debiutują ojciec z synem: Pop i Cub.

Oryginalny opis odcinka Edytuj

A friendly game of catch goes horribly wrong for this father and son bear. Pop tries to impress Cub with his ball handling skills, but disaster ensues and a rescue chopper goes down. So sad that even the simple things go so wrong in Happy Tree Friends Land.

Przyjacielska gra w łapanie piłki, poszła wyjątkowo źle w przypadku tego ojca z synem. Pop próbuje zaimponować Cubowi swoimi umiejętnościami, jednak tragedia staje się faktem a zdążający na pomoc śmigłowiec ratowniczy spada. To takie smutne, że nawet tak proste zabawy idą źle w krainie Happy Tree Friends.

Akcja odcinka Edytuj

Zabawa w podawanie sobie piłki między Pop'em i Cub'em rozpoczyna się i kończy, gdy rzucona piłka, odbija się od głowy chcącego ją złapać Cub'a i nieszczęśliwie ląduje po drugiej stronie wyjątkowo ruchliwej autostrady, zapchanej toczącymi się w obie strony ciężarówkami. Jako wzorowy ojciec, Pop zbiera się na odwagę i podejmuje próbę przekroczenia pięciopasmowej jezdni.

Dają się słyszeć odgłosy typowe dla karambolu. Sobie znanym sposobem Pop ląduje obok piłki, ranny i ze śladami opony na twarzy. Szczęśliwy podnosi upragnioną piłkę i zanim dotarła do niego myśl o konieczności ponownego przekroczenia jezdni, z nieuwagi traci grunt pod nogami i spada z klifu. Zbiegiem okoliczności trafia w wirnik przelatującego niżej śmigłowca ratowniczego, wiozącego gdzieś Lumpy'ego na noszach. Jego resztki wraz z cudownie ocaloną piłką lądują na ziemi, chwilę później obok na linie zjeżdża radosny z odzyskania zguby Cub. Radość przerywa jednak upadek noszy z Lumpy'm prosto na niego a zaraz za nim całego śmigłowca.

Wciąż nietknięta piłka na koniec zostaje przystrojona czapeczką Cub'a.

Morał Edytuj

Eat your Veggies!

Jedz warzywka!

ZgonyEdytuj

  • Domniemane ofiary karambolu, spowodowanego przez Pop'a.
  • Pop, posiekany łopatami wirnika śmigłowca.
  • Cub, zmiażdżony przez spadające nosze.
  • Lumpy, zmiażdżony przez spadający helikopter.
  • Najprawdopodobniej pilot helikoptera, zmiażdżony we wraku.

BłędyEdytuj

  • W początkowych scenach, las i wzgórza po drugiej stronie jezdni zaprzeczają obecności klifu.
  • Agrafka na pieluszce Cuba zmienia miejsce w trakcie trwania odcinka.
  • Wbita w rękę Pop'a kierownica, znika w scenie upadku.
  • Cub jest jedynie nieznacznie niższy od Pop'a, mimo, że jest kilkuletnim dzieckiem.
  • Plamy krwi Popa i Cub'a są pomarańczowe. Popa gdy jest cięty przez wirnik helikoptera, a Cuba gdy spadają na niego nosze.
  • Ściana klifu pojawia się w momencie upadku śmigłowca.
  • Lumpy jest monstrualnie wielki w porównaniu do wiozącego go helikoptera. Jego wzrost niewiele ustępuje długości maszyny.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jeden z dwóch odcinków w których Pop ginie przed Cubem. Później dzieje się to w Stealing the Spotlight.
  • Jest to pierwszy odcinek w którym wszystkie główne postacie umierają.
  • A także pierwszy w którym pojawiają się postacie losowe (kierowcy w ruchu ulicznym, pilot śmigłowca) a także pojazdy.
  • Odcinek ten ukazuje pierwszy zgon Lumpy'ego.
  • Po raz pierwszy, nie pojawia się żadna z żeńskich postaci.
  • Debiutuje również formuła pośredniego spowodowania śmierci innej postaci.
  • Jest to jeden z niewielu odcinków w których usłyszeć można, rodzaj tematu muzycznego, Pop'a i Cub'a.

GaleriaEdytuj