FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język wprost z translatora

Get Whale Soon
Get Whale Soon
Tak jak Jonah i wieloryb.
Tylko że Russell nie będzie tak szczęśliwy.
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 32
Numer produkcji: 205
Scenariusz: Warren Graff
Rhode Montijo
Kenn Navarro
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Russell
Lumpy
Role drugoplanowe
Wieloryb
Pojawiają się
Pechowa figurka
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Flippin' Burgers
Następny odcinek Snip Snip Hooray!
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Get Whale Soon" jest epizodem z internetowej serii Happy Tree Friends.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

To zabawne jak ci dwaj bohaterowie kończą w tej mokrej, ciemnej katastrofie! Będąc w brzuchu wieloryba, Lumpy i Russell używają wszystkich sposobów, aby znaleźć wyjście. Czy zostaną zjedzeni żywcem? Czy też znajdą drogę do wolności? To przygoda, której nie możesz przegapić!

OpisEdytuj

Russell szczęśliwy siedzi w łodzi, bucząc i trzymając harpun. Gdy patrzy przez teleskop, uświadamia sobie, że jest unoszony w otwarte usta olbrzymiego wieloryba. Na mając czasu na reakcję, Russell zostaje zjedzony.

W środku wieloryba, oświetlając wnętrze Russell ogląda swoje otoczenie. Odnajduje szkielety ryb, skarb, śmieci i Lumpy'ego, który siedzi w samochodzie i trąbi klaksonem. Lumpy włącza reflektory samochodowe i obaj widzą, że nie stąd wyjścia. Russell jednak wpada na pomysł.

Składają oni patyki i Russell wyciąga pudełko zapałek. Wewnątrz pudełka widzą tylko jedną zapałkę. Po kilku nieudanych próbach, Russell zapala zapałkę, ale Lumpy na nią kicha. Następnie Lumpy podnosi Russell'a do języczka wieloryba. Russell kłuje i ciągnie języczek swoim hakiem. Jednak prowadzi to tylko do tego, że wieloryb wymiotuje prosto w nich.

Zniechęceni Lumpy i Russell, znajdują nową nadzieje gdy patrzą w górę i widzą nozdrze wieloryba. Russell rzuca swój harpun w kierunku nozdrza, ale nie wydostaje się on z wieloryba i spadający obiekt przebija głowę Lumpy'ego. Russell zaczyna wariować i drapać przy użyciu swojego haka wnętrze żołądka wieloryba. Wieloryb czuje ból od haka Russell'a i wyrzuca Russell'a przez swoje nozdrze.

Początkowo Russell nadal śmieje się i tnie jak wariat, ale potem cieszy się że został uwolniony. Niestety głowa Russell'a zostaje przebita przez maszt statku. Wieloryb pojawia się i zjada łódź.

MorałEdytuj

"Nie kąś więcej, niż możesz żuć!"

ZgonyEdytuj

  1. Lumpy zostaje zabity przez harpun Russell'a, po tym jak Russell'owi nie udało się wyrzucić go przez nozdrze wieloryba.
  2. Głowa Russell'a zostaje nabita na maszt łodzi, następnie zostaje zjedzony po raz drugi przez wieloryba.

BłędyEdytuj

  1. W into hak Russell'a jest na prawej ręce, ale w odcinku na lewej.
  2. Przed tym, jak Russell po raz drugi zapala zapałkę, wnętrze wieloryba jest jasne. Po tym jak Lumpy wydmuchuje zapałkę, zapada ciemność.
  3. Rogi Lumpy'ego czasem zmieniają kierunki.
  4. Nozdrze wieloryba nie jest połączone z żołądkiem. Tak więc, Russel i Lumpy nie mogli zobaczyć nozdrza, ponieważ zostali połknięci i znaleźli się w brzuchu wieloryba.

CiekawostkiEdytuj

  1. Ten odcinek jest pierwszym, w którym Russell przeszedł w bezmyślny stan złości, podobnie jak "cukierko-mania" u Nutty'ego, zmiana u Flippy'ego i samobójstwa u Petunii.
  2. Wśród przedmiotów wewnątrz wieloryba jest Pechowa figurka.
  3. Scena, w której Russell i Lumpy próbują wykrzesać ogień jest później użyta w Milk Pong.
  4. Ten odcinek może być odniesieniem do Jonah'a, gdzie Jonah zostaje połknięty przez wieloryba za nieposłuszeństwo Bogu. Może to być również odniesienie do Pincchio.
  5. Jest to pierwszy odcinek z nowym into, w którym pojawia się Russell.
  6. Jest to pierwszy odcinek, w którym Russell nie ma zarostu.
  7. Jest to jeden z zaledwie trzech odcinków, w których Lumpy umiera pierwszy, inne to Mleczne to i Mam cię pod skórą.
Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>