FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język wprost z translatora

Flippin' Burgers
Flippin' Burgers
Flippy nie widzi w tej sytuacji nic zabawnego
tak jak Cuddles i Giggles
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 31
Numer produkcji: 204
Scenariusz: Rhode Montijo
Warren Graff
Kenn Navarro
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Petunia
Cuddles
Giggles
Flippy
Role drugoplanowe
Pop
Cub
Pojawiają się
Generic Tree Friends
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Rink Hijinks
Następny odcinek Get Whale Soon
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Flippin' Burgers" jest epizodem z internetowej serii Happy Tree Friends.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Fast food jest integralną częścią naszej kultury, i to nie różni się w świecie Happy Tree Friends. Tak jak my, mogą oni korzystać z różnych przypraw, bo nawet puszyste słodkie istoty mogą je jeść. Czy chcesz do tego sosu? Smacznego!

OpisEdytuj

W niewielkiej budce z burgerami, w środku lasu Happy Tree Friends jedzą lunch. Petunia ciężko pracuje, robiąc hamburgery, a Cuddles i Giggles jedzą razem. Cuddles próbuje nałożyć ketchup na frytki, ale przypadko opryskuje nim Giggles.

W tej samej chwili, szczęśliwy i głodny Flippy otwiera drzwi. Widzi Giggles w ketchupie i nagle wpada w trans. Choć Cuddles i Giggles śmieją się z tego, Flippy zaczyna mieć wspomnienia o zmarłych, zakrwawionych dzieciach, które widział w czasie wojny. W rezultacie pojawia się Zły Flippy.

Flippy przeskakuje do stołu i przewraca go, powodując, że wszędzie latają frytki. Cuddles zwraca uwagę na Flippy'ego, ale nie wydaje się zbytnio nim martwić, popijając dalej swój napój przez słomkę. Flippy wyrywa Cuddles'owi słomkę i używa jej jako noża, wbijając ją w serce. Krew zaczyna wylewać się przez słomkę i w panice Cuddles zaczyna pić swoją własną krew chcąc by wróciła ona do jego organizmu. To jednak nie działa i wkrótce umiera.

Giggles krzyczy i rozgląda się po pokoju, tracąc z oczu Flippy'ego. Pojawia się on za nią i wbija jej butelkę z ketchupem do jednego ucha i butelkę z musztardą do drugiego. Ściska obie butelki tak mocno, jak może, powodując, że ketchup i musztarda wylatują jej nosem, zabijając ją.

Następnie Flippy idzie za grill, gdzie stoi Petunia. Łapie ją za tył głowy i wbija jej twarz na grill powodując, że krzyczy ona z bólu. Śmiejąc się, wyciąga głowę i widzimy, że tłuszcz rozpuszcza się na jej głowie, a jej nerwy wystają. Gdy Petunia nadal krzyczy, Flippy wbija jej twarz z powrotem na grill.

Na zewnątrz budynku, Pop i Cub przygotowują się do wejścia. Jednak przed otworzeniem drzwi, z powodu wybuchu, zostają skruszeni pod drzwiami. Generic Tree Friends spieszą się, wyskakują i rzucają się z budynku podczas pożaru. Wracając do budynku, Flippy ląduje na ziemi, tuż przed frytkami. Widząc kałuże krwi Cuddles'a, Flippy chwyta frytkę i macza ją we krwi, myląc ją z ketchupem. Flippy zjada frytkę i wzdycha zadowolony.

MorałEdytuj

"Jesteś tym co jesz!"

ZgonyEdytuj

  1. Cuddles wykrwawia się na śmierć, po ciosie słomką w serce.
  2. Giggles umiera po tym jak ketchup i musztarda wciskana przez uszy, wychodzi jej przez nos. To prawdopodobnie powoduje uszkodzenia mózgu.
  3. Petunia ma twarz wypaloną przez grill.
  4. Pop i Cub zostają skruszeni przez drzwi od budki po wybuchu.
  5. Generic Tree Friend ginie gdy znak z budki spada na niego.

BłędyEdytuj

  1. Gdy Cuddles i Giggles zaczynają się śmiać z wypadku z ketchupem, na krótko nos Cuddles'a odłącza się od jego bruzdy i oddala od jego ust. Podobnie, gdy Giggles się śmieje, jej połowa nosa jest na zębach (zmieniono to na DVD).
  2. To nie ma sensu, że Flippy chciał zabić Giggles, gdy myślał, że ona już nie żyje.
  3. Gdy Cuddles trzyma swój napój, jego ramię jest dołączone do jego policzka (zmieniono to na DVD).
  4. Cuddles trzyma napój prawą ręką, ale potem znajduje się on w drugiej ręce.
  5. Flippy sprawia, że frytki latają po całym pokoju, ale nie spadają one, aż do końca odcinka.
  6. Gdy Flippy zmienia się po raz pierwszy, jego bruzda znika.
  7. Mimo, że jeszcze nie zmienia się z powrotem do normalnego, Flippy ma normalne oczy, aż do czasu, gdy je frytkę.
  8. Ciało Petunii leży obok organów Cuddles'a i Giggles, podczas gdy powinno znajdować się w pobliżu grilla.
  9. Kiedy Flippy je frytkę na końcu odcinka jego nos się obniża, a połowę jego bruzdy widać na nosie.
  10. Gdy Cuddles widzi jak Flippy przewraca stolik i jak wyjmuje on słomkę z jego napoju, jego prawy policzek jest mniejszy niż lewy.

CiekawostkiEdytuj

  1. Patrząc w rysopisy, The Mole miał pierwotnie być w tym odcinku. Został zabity przez Flippy'ego, gdy ten wiesza The Mole'a na wieszaku powodując, że jego skóra zostaje zdarta. Pomysł ten został jednak usunięty. Również w rysopisach widać, że Flaky miała robić burgery na miejscu Petunii i została zabita w taki sam sposób jak Petunia.
  2. Śmierć Cuddles'a jest podobna do śmierci Lumpy'ego w Droga którą mnie kołujesz.
  3. Jest to pierwszy odcinek, w którym Pop i Cub umierają w tym samym czasie.
  4. Jest to pierwszy odcinek, który jest nazwany imieniem Flippy'ego.
  5. Jest to jak dotąd jedyny raz, w którym Flippy zabił Pop'a i Cub'a.
Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>