FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język wprost z translatora

Eyes Cold Lemonade
Eyes Cold Lemonade
Wszystko skwaśniało.
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 34
Numer produkcji: 207
Scenariusz: Rhode Montijo
Kenn Navarro
Jeff Biancalana
David Winn
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Petunia
Giggles
Role drugoplanowe
Brak
Pojawiają się
Brak
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Snip Snip Hooray!
Następny odcinek Milkin' It
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Eyes cold lemonade" jest epizodem z internetowej serii Happy Tree Friends.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Prosta i przyjemna letnia budka z lemoniadą staje się najgorszą oczną zimną lemoniadą. Czy za mało jest cukru w tym napoju? Mamy tyle ile ci trzeba. Oddaj swój kubek do kolejki i pij!

OpisEdytuj

Giggles i Petunia szczęśliwie siedzą przy swoim stoisku z lemoniadą, czekając na klientów. Petunia wzdycha znudzona i Giggles wlewa jej trochę lemoniady. Petunia chętnie pije, a Giggles zauważając że nie ma już lemoniady, chwyta za nóż i cytryny. Jest gotowa ciąć cytrynę, ale przypomina sobie, aby odsunąć palec, by uniknąć przypadkowego ukrojenia go.

Po przekrojeniu cytryny na pół, Giggles orientuje się, że gwóźdź ze znaku stoiska z lemoniadą spadł. Patrzy w góry i widzi część znaku, która odłączyła się. Znak leci tuż przed nią krojąc większość jej twarzy. Giggles krzyczy z bólu, a Petunia wypluwa na nią lemoniadę w szoku, gdy widzi co się stało na całej twarzy Giggles. Kwas cytrynowy z cytryny oparza twarz Giggles i krzyczy ona jeszcze bardziej.

Po zmianie sceny, widzimy że Petunia przymocowała znak, tylko teraz z dużo większą ilością gwoździ niż wcześniej. Zadowolona z pracy, zaczyna ponownie wyciskać cytrynę. Giggles z drugiej strony ma bandaże owinięty wokół całej twarzy, w tym także oczu. Ślepo sięga po cytrynę i przecina ją na pół.

Kolejny gwóźdź spada ze znaku, tylko teraz z drugiego końca. Znak zaczyna przesuwać się w dół w kierunku Petunii. Petunia zauważa to, ale za późno. Znak miażdży jej głowę o budkę z lemoniadą, zabijając ją.

Jedno z jej oczu wypada z głowy i turla się do Giggles. Giggles podnosi oko myśląc że to cytryna i powoli przecina je na pół. Potem wyciska płyn z oka i nalewa sok do szklanki. Giggles pije płyn i oczywiście jej nie smakuje. Dodaje trochę cukru do płynu, wrzuca kostki lodu i kawałek oka Petunii na krawędzi szklanki.

MorałEdytuj

"Kiedy życie daje ci cytryny, zrób z nich lemoniadę!"

ZgonyEdytuj

  • Głowa Petunii jest zmiażdżona przez znak budki z lemoniadą.

KontuzjeEdytuj

  • Giggles ma zdartą twarz, kiedy obrywa znakiem.

BłędyEdytuj

  1. Powieki Giggles są czerwone i krwawe kiedy zamyka je po raz pierwszy po zranieniu. Kiedy Petunia pluje jej lemoniadą w twarz, jej powieki są różowe i jest na nich skóra. Później powieki Giggles znów są czerwone i krwawe.
  2. Kiedy Giggles zostaje ranna, część jej twarzy zostaje zerwana. Jednak kiedy jest w bandażach, dolna część jej twarzy jest z powrotem.
  3. W krótkim ujęciu, przed zmiażdżeniem głowy Petunii przez znak, Petunii brakuje ogona. Pojawia się on jednak ponownie, gdy znak miażdży jej twarz.
  4. Kiedy Petunia wyciska sok z cytryny przed śmiercią, sok w wyciskarce jest czerwony jak krew. Powinien być żółty.
  5. Kiedy Giggles kładzie kawałek oka Petunii na szklance, można zobaczyć większy kawałek oka na budce. Zarówno kawałek na szklance jak i kawałek na budce mają gałki.
  6. Gdy zmienia się scena jak Giggles wylewa sok z oka do szklanki, dodatkowa krew pojawia się wokół oka.
  7. Giggles sięga po cytrynę i kroi ją ale gdy głowa Petunii jest zmiażdżona przez znak, znów sięga po cytrynę i chwyta oko Petunii (Chociaż Giggles mogła już zrobić z niej lemoniadę poza ekranem).
  8. Cytryny znikają, gdy Giggles tnie oko na pół.
  9. Giggles na początku chwyciła oko prawą ręką, a nóż lewą. Gdy zaczęła ciąć oko, miała oko w lewej ręce, a nóż w prawej.
  10. Gdy Giggles kroi cytrynę, jej pasek znika i uśmiecha się.
  11. Gdy Petunia wypluwa lemoniadę na twarz Giggles, szklanka jest zmieniona.

CiekawostkiEdytuj

  1. Ten odcinek wraz z Ciach, ciach, hura! najpierw miał premierę na "Happy Tree Friends Volume 2: Second Serving DVD". Przed wydaniem DVD, te odcinki nie były dostępne w Internecie.
  2. Budka z lemoniadą Giggles i Petunii była później widziana w Przerwane klejnotami i Milk Pong.
  3. To jedyny epizod bez męskich postaci (z wyłączeniem Smoothies).
  4. Ten odcinek miał tylko jeden głos aktorki
  5. Uraz Giggles, jest podobny do jej urazu w Morza miłości.
  6. Obecnie jest to najczęściej odwiedzany i komentowany odcinek HTF na YouTube.
Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>