FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język

Eye Candy
Eye Candy
Czy matka Toothy'ego nigdy mu nie mówiła, żeby nie biegał z lizakiem?
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 29
Numer produkcji: 202
Scenariusz: Warren Graff
Rhode Montijo
Kenn Navarro
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Toothy
Role drugoplanowe
Brak
Pojawiają się
Szpak
Wideo
Eye Candy

Eye Candy

Poprzedni odcinek Happy Trails pt. 2: Jumping the Shark
Następny odcinek Rink Hijinks
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Jeden z naszych najbardziej poszukiwanych odcinków, "Eye Candy" posiada wysoki stopień czynnika lizakowego! Co takiego jest w oczach, że ludzie z nimi przesadzają? Historia tu przedstawiona nigdy by się nie wydarzyła, ale to jest właśnie piękno tego odcinka. "Eye Candy" zdobył nagrodę na festiwalu w Annecy we Francji i nadal jest prawdziwym ulubieńcem fanów.

OpisEdytuj

Toothy szczęśliwie biegnie przez las, mając duży żółty lizak przed sobą. Potyka się on, po powoduje, że lizak zaklinowuje się w jego oczodole. Wrzeszcząc, wyciąga lizak powodując, że jego oko i połączony z nim nerw wzrokowy wylatuje z jego głowy i zaplątuje się wokół gałęzi drzewa.

Toothy próbuje ciągnąć nerw wzrokowy, ale to nie działa. Płacząc, zaczyna wspinać się na drzewo. Po wspięciu się na gałąź, widać jak trudno jest Toothy'emu widzieć oboma oczami, zwróconymi w różnych kierunkach.

Toothy chwyta oko, lecz niestety dzięcioł ląduje na gałęzi i zaczyna dziobać w jego oku. Wrzeszcząc z bólu, Toothy spada z gałęzi i ostatecznie zatrzymuje się gdy wisi na nerwie wzrokowym jak na bungee. Toothy próbuje wspiąć się ponownie po swoim nerwie wzrokowym, lecz traci przyczepność i ponownie się ześlizguję.

Trzęsąc się w agonii, mózg Toothy'ego zostaje wyciągnięty z oczodołu wraz z drugim okiem. Przed końcem epizodu, ptak wypróżnia się na głowie Toothy'ego.

MorałEdytuj

"Miej oko na nagrody!"

ZgonyEdytuj

  • Mózg i drugie oko Toothy'ego, wychodzą z głowy przez oczodół.

BłędyEdytuj

  1. Toothy ma normalne zęby przez cały odcinek.
  2. Z punktu widzenia Toothy'ego, jego luźne oko widzi wyższą gałąź, choć oko Toothy'ego wylądowało na najwyższej gałęzi.
  3. Nerw wzrokowy po prawej stronie jest znacznie dłuższy niż po lewej (choć tak mogło być, gdyż był wyciągnięty).
  4. W rzeczywistości nie możliwe byłoby zobaczenie czegokolwiek w sytuacji Toothy'ego, ze względu na fakt, że oko nie może pracował gdy jest odłączone od oczodołu.

CiekawostkiEdytuj

  1. Ten odcinek zdobył nagrodę za najlepszy serial na Annecy International Animated Film Festival.
  2. Jest to pierwszy odcinek, w którym Toothy doznał kontuzji oka, co później stało się jego stereotypem.
  3. Jest to jedyny odcinek, gdzie Toothy występuje sam.
  4. To jest jeden z czterech przypadków, w których bohater krzyczy przed śmiercią z powodu bólu. Pozostałe trzy przypadki to Petunia w Czytaj i płacz, Sniffles w Z przymróżeniem oka i Flaky w Narty tak, nie chciałbyś być mną.
  5. W tym odcinku wprowadzono aktualizację wstępu, która została użyta później do Tylko pustynia.
Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>