FANDOM

Put your back into it!
korekty

Dark Shadow Lord jest negatywnym bohaterem pojawiającym się w odcinku Three Courses od Death.

Biografia Edytuj

Dark Shadow Lord jest czarnym charakterem, który chce zabić Buddyjską Małpę. Pomaga mu w tym knur Char Sui oraz Ninja. Jest on szefem tego mrocznego gangu. W odcinku Three Courses od Death wysyła Char Sui by ten zabił Buddyjską Małpę. jednak to małpa zabija knura, a nie na odwrót. Gdy Dark Shadow Lord to widzi to się denerwuje.

Fikcja bohaterów? Edytuj

Istnieje wersja że Buddyjska Małpa jest bohaterem wymyślonym przez inne postacie. Jeśli tak to znaczy, że Dark Shadow Lord również jest wymyślony przez resztę. Informacje te jednak nie są potwierdzone do końca.

Wygląd Edytuj

Trudno określić ponieważ jest zaciemniony. Wiadomo jednak że ma czerwone oczy oraz jakby rogi.

Cechy charakteru Edytuj

Dark Shadow Lord jest bezlitosny.

Zgony Edytuj

  • Breaking Wind- cały świat został zasmrodzony, a następne podpalony i jak Dark Shadow Lord nie jest postacią fikcyjną,mógł umrzeć (dyskusyjne, bo nie było pokazane jak umarł, być może przeżył).

Ciekawostki Edytuj

  • Inspiracją do jego stworzenia mógł być Lord Vader.
  • Jest jedyną negatywną postacią które nigdy nie umarły (jedyne dyskusyjne w Breaking Wind).
  • W odcinku Three Courses of Death przypadkowo zabił Ninja'e.