FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: układ artu, język, szablony

Odcinek nieregularny wyprodukowany w 2013 roku w grafice stop-motion z użyciem wycinanych z papieru postaci. Reżyserem odcinka był Rob Shaw.

Fabuła Edytuj

Dzieci mogą wpaść pod samochód tak jak Cub, ale czy mogą potem stać się robotem tak jak on?

Cubtron Z
235px
{{{2}}}
Scenariusz: {{{3}}}
Dyrektor: {{{4}}}
Lista odcinków: {{{5}}}
Obsada
Główne role
Cub

Pop

Role drugoplanowe
Lumpy

Potwór z miasta Cuddles Petunia Giggles Disco Bear Toothy Mime.

Pojawiają się
{{{8}}}
{{{9}}}
W obiegu znajduje się szablon na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie nim!

Streszczenie Edytuj

Pop daje Cub'owi buteleczkę z mlekiem. Synkowi ona jednak wypada i wpada na jezdnię. Jedzie śmieciarka, a Cub już ma w dłoni buteleczkę. Pop szybko biegnie i odrzuca Cub'a na bok. Cub spada gdzieś z boku, lecz maszyna do czyszczenie jezdni rozjeżdża go i zabija szczotkami. Obok Popa spada głowa syna oraz jego mózg. Ten płacze. W warsztacie próbuje ożywić syna i skleja go wraz z pewnymi metalami i tak powstaje pół robot, a pół miś. Cubtron Z (bo tak się teraz nazywa) rusza do góry. Na jego ramieniu siedzie Pop. Widzi sklep plastyczny. Chce synowi kupić kredki i wchodzi do niego. Cub się nudzi i niszczy dach szkolnego autobusu. Bierze Cuddles'a. O pobliższy budynek miażdży go. Podobne robi z Petunią i Giggles. Na ściane powstaje ,,obrazek" z krwi i jelit. Cub narysował siebie i ojca. Pop mówi że zrobił źle. Cub się smuci i bierze maszynę do czyszczenie dróg w której siedzi Lumpy. Lumpy spada na jezdnię i traci nogi, zaś Cub wycieraczkami zmywa ,,rysunek". Cubtron sobie leci, a Pop ogląda telewizję. Widzi potwora co niszczy bloki. Cub biegnie do niego,a ten potwór biegnie co Cub'a. Cub skacze i... wpada na ramiona potwora. Ten się ciszy i bierze kawałek budynki jako butelkę od mleka. Cubtron płacze. Szyby z budynków się zbijają. Kawałki wbijają się w głowę Lumpy'ego i zabijają go. Pop z potworem nie wiedzą co zrobić, ale wpadają na pomysł. Potwór klepie Cub'a po plecach. Ten chyba puszci bąka, jednak lekko beka. Nagle wymiotuje. Jego wymioty zabijają: Disco Bear'a, Toothy'ego i Nime'a. Całej trójce wkrótce wybucha głowa. Wymioty płyną po całym mieście, a Cub nadal wymiotuje. Po wszystkim... Dom Popa jakoś przetrwał. Pop czyta sobie gazetę, wtem obok niego pojawia się ten potwór i Cubtron. Cubtron szczęśliwy siada na Popa i na tym się kończy.

Błędy Edytuj

  • Cubtron wbija się w powietrze bez Popa, jednak potem jest z nim (mógł jednak po niego wrócić, ale patrząc na ciąg dalszy to jest mało prawdopodobne).
  • ,,Obrazek" Cuba na początku wygląda jak jakaś plama, a potem jest ładnym rysunkiem. To niemożliwie by wciągu sekundy Cub zrobił taki ładny ,,rysunek".

Zgony Edytuj

  • Cub zostaje rozjechany przez maszynę do czyszczenia dróg. Następne jednak zostaje ożywiony i później już nie umiera.
  • Cuddles, Giggles i Petunia zostają zmiażdżeni.
  • Lumpy traci dwie nogi. Następne widać go z kulami, ale szkło na niego spada i zabija go.
  • Parę Generic ginie gdy Potwora niszczy miasto (dyskusyjne,śmierć nie pokazana)
  • Disco Bear, Toothy i Mime ginią przez wymioty Cub'a. Widać jednak że lekko żyją, ale i tak wybucha im głowa.
  • Parę Generic ginie przez wymioty Cub'a. (śmierć niepokazana).
  • Cub siada na Popa, a jest strasznie wielki i ciężki więc go przygniata (śmierć poza ekranem).

Ciekawostki Edytuj

  • Może to być nawiązane do książki pt. ,,Frankestein" Mary Shelley. Podobne jak tam ktoś zmarły zostaje przywrócony do życia (jednak z Cub'a nie powstał monstrum).
  • Jest to jeden z niewielu odcinków gdzie Cub nie umiera (bo w sumie potem ożył), a Pop za to tak.
  • To Lumpy prowadził urządzenie które zabiło Cub'a.
  • Jest to parodia m. in. kreskówek/filmów o superbohaterach oraz o potworach co niszczą miasto.
  • Potwór z tego odcinka przypomina Godzillę.
  • Lumpy ginie podobną śmiercią jak sprzedawca balonów w odcinku Mole in the city.
  • Pop jest pośrednio odpowiedzialny że każdy zgon w tym odcinku (poza śmiercią Generic, które zginęły przez niszczenie miasta przez Potwora).
  • Cub jest odpowiedzialny że każdą śmierć w tym odcinku (poza swoją i poza Generic które umarły podczas niszczenia miasta przez Potwora).

Galeria Edytuj

Pop i Cub

Popowi z ręki wypadła buteleczka od mleka.

Śmierciarka

Ta śmierciarka zaraz rozjedzie Cub'a! ...

Cub i Lumpy

... a jednak nie bo....

Pop i Cub2

...maszyna prowadząca przez Lumpy'ego.

Cubtron

Cub już jako Cubtron.

Pop i Cub3

Z Pop'em.

Obrazek Cub'a

Cub korzysta z obecności przyjaciół i nimi tworzy rysunek na budynku...

Rysnek Cub'a2

... a oto jego ładny rysunek, szkoda że będzie musiał go zetrzeć.

Potwór z cubtronz i Cub

Taki groźny i potwór i taki troskliwy!

Lumpy2

Ups! Płacz dziecka bywa czasami zabójczy.

Cub wymiotuje

Cub wymiotuje.

Za chwilę wybuchnie i m głowa...

Wymioty dziecka też mogą być zabójcze.

Pop2

Jak dziecko usiądzie na kolana to również może zabić....

Cubtron Z2

Cubtron Z.