FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: translatorowa polszczyzna

Chip Off the Ol' Block
Chip Off the Ol' Block
Cub wypełnia swoje obowiązki,
podczas gdy Pop odpoczywa.
Sezon internetowy: 1
Nr. odcinka: 12
Numer produkcji: 112
Scenariusz: Warren Graff
Rhode Montijo
Kenn Navarro
Reżyseria: Rhode Montijo
Obsada
Główne role
Pop
Cub
Role drugoplanowe
Brak
Pojawiają się
Brak
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Treasure Those Idol Moments
Następny odcinek Nuttin' but the Tooth
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"Chip Off the Ol' Block" to epizod z internetowej serii Happy Tree Friends.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Ach, zapach świeżo skoszonej trawy...i krwi i wnętrzności. Gdy twoi rodzice mówią by nie trzymać rąk w maszynie, to lepiej słuchać! Acha i nie igrać z ogniem. To naprawdę niebezpieczne!

OpisEdytuj

Podczas gdy Pop relaksuje się na hamaku w pobliżu stosu zgrabionych liści, Cub kosi trawnik. Jedno z ostrzy kosiarki uderza w cegłę i przez to Cub nie może dalej wykonywać swojego zadania. Pochyla się próbując usunąć cegłę podczas gdy kosiarka wciąż działa, ale na szczęśćie Pop to widzi i ratuje Cub'a i nic złego mu się nie dzieje. Pop usadza Cub'a na hamaku, usuwa cegłę z kosiarki i sam kosi trawnik.

Pop w końcu trafia na rozbite szkło i igły od strzykawek, które nieświadomie zbiera kosiarką. Zanieczyszczenia, które wylatują z pod kosiarki lecą w czaszkę Cub'a zabijając go i przewracając jego ciało z hamaku. Pop podchodzi grabiąc kilka luźnych liści w pobliże stosu. Zapala fajkę i rzuca zapałkę do stosu liści, pozostawiając go w ogniu. Podmuch wiatru ujawnia, że ciało Cub'a leżało ukryte pod stosem.

MorałEdytuj

"Bądź życzliwym dla roślin i zbieraj ich miłość!"

ZgonyEdytuj

  • Cub ma głowę krojoną przez kawałki różnych szczątków strzelających spod kosiarki Pop'a.

BłędyEdytuj

  1. Fajka Pop'a zmienia stronę w jego ustach kilka razy, czasem podczas zdjęć seryjnych.
  2. Pop upuszcza fajkę, kiedy pracuje Cub, i pomimo że jej nie podnosi, ma ją w następnym ujęciu gdy usuwa cegłę spod kosiarki.
  3. Niektóre z palców Cub'a zostają odcięte, mimo to pojawiają się one pod koniec odcinka.
  4. Kiedy Cub wpada w stertę, pozostawia piknikowy stół, piknikowy stół nie jest już widoczny w następnych klipie.
  5. Kiedy Cub jest trafiany przez szkło i igły, które pojawiają się z kosiarki, jego dolna część ciała jest niewidoczna.
  6. Gdy Pop sadza Cub'a na hamaku widać scenę z ręką Cub'a w kosiarce.

CiekawostkiEdytuj

  • Według storyboardy i komentarzy, odcinek miał pierwotnie zakończyć się tak, że Pop zauważa śmierć Cub'a i specjalnie spala jego ciało. Uznane to jednak zostało za chorobliwe i twórcy zmienili zakończenie na takie, że Pop przypadkowo pozostawia ciało Cub'a w ogniu.