FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język

Buddhist Monkey - pojawia się główne w nieregularnych odcinkach.

Biografia Edytuj

Jest on mnichem mieszkającym gdzieś w Azji, prawdopodobne w Indiach. Zna wiele ciosów karate i używa ich w trakcie potrzeby. Często atakują go Ninje wysłane przez Dark Shadow Lord'a. Małpa często z nimi walczy i zawsze przeżywa. Ciosów karate nauczył ją pewien stary szympans. Lubi czytać książki oraz szanuje naturę.

Wymyślony czy nie? Edytuj

Z niektórych rzeczy wynika że jest bohaterem wymyślonym przez inne postacie. Świadczy to o tym że np. w odcinku Blind Date był na ekranie filmowym, zaś w odcinku Rink Hijinks jest jako postać z gry. Jako ,,poza ekranem" w regularnych odcinkach nigdy się nie pojawia. Jednak nie jest to na 100% potwierdzone czy na pewno jest wymyślony przez resztę bohaterów.

Cechy charakteru Edytuj

Mnich ten jest dosyć spokojny. Burzy się jednak gdy np. Ninja niszczą książki (jednak nie niszczy niczego, ani nie zabija osób przypadkowych jak to robi Fliqpy).

Wygląd Edytuj

Ma on typowy dla mnicha płaszcz. Spod niego wystaje jego ogon (typowy dla małp).

Zgony Edytuj

  • Breaking Wind- jeśli nie jest bohaterem wymyślonym przez resztę postaci, zmarł przez ,,zasmrodzienie" lub przez to że cały świat się podpalił (dyskusyjne, ponieważ jego śmierć nie jest pokazana, może np. miał jakiś schron, lub był przygotowany na nagłe ,,zmiany" w naturze).

Ciekawostki Edytuj

  • Lubi czytać książki oraz interesuje się kwiatami i naturą.
  • Jako tak pojawił się w odcinkach dodatkowych. Tylko w niewielu regularnych odcinkach, pojawił się w tle.
  • Jest jedną z niewielu postaci które nigdy nie umarły (być może jednak umiera w Breaking Wind, ponieważ tam widać że cały świat został ,,zasmrodzony", a następne podpalony).

Galeria Edytuj

Buddyjska Małpa

W afro

Buddyjska Małpa i Kwiatek

Z kwiatkiem.