FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język
Banjo Frenzy
Oto jak to wszystko się zaczęło
Scenariusz: Rhode Montijo
Dyrektor: Aubrey Ankrum
Lista odcinków: Nieregularne odcinki
Obsada
Główne role
Banjo Frenzy

Banjo Frenzy

Role drugoplanowe
{{{7}}}
Pojawiają się
{{{8}}}
{{{9}}}
W obiegu znajduje się szablon na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie nim!

"Banjo Frenzy" to pierwszy odcinek Happy Tree Friends utworzony w 1999 roku. Postacie i ciągłość fabuły jest dość prymitywna w porównaniu z późniejszą.

RoleEdytuj

Główne roleEdytuj

Lumpy              

Toothy

Cuddles

Giggles

OpisEdytuj

Lumpy gry na banjo dla Cuddlesa, Giggles i Toothy'ego którzy siedzą przy ognisku. Jedna struna zostaje zerwana przez co Lumpy staje się smutny. Pozostała trójka śmieje się z niego podburzając go. On macha banjo i miażdży Giggles, powodując że jej głowa ląduje w ogniu. Potem rozcina Cuddlesa od góry w dół na pół i miażdży Toothy'ego. Zaczyna się śmiać maniakalnie, gdy Toothy otwiera oczy. Swoją odpadniętą głową gryzie Lumpy'ego powodując że krzyczy on z bólu.

ZgonyEdytuj

  1. Giggles jest zmiażdżona przez banjo Lumpy'ego.
  2. Cuddles jest cięty od połowy w dół przez banjo Lumpy'ego.
  3. Toothy jest zmiażdżony przez banjo Lumpy'ego (prawdopodobnie bo udaje mu się ugryźć nogę Lumpy'ego).

PomyłkiEdytuj

  1. Gdy Lumpy uderza Tooty'ego jego głowa jest jeszcze cała z dwoma oczyma. Jednak dwoje oczu zostaje pokazanych w bałaganie.
  2. Gdy Lumpy uderza Toothy'ego zielony owal na brzuchu znika.

CiekawostkiEdytuj

  1. Podany jest tytuł Happy Tree Friends Bonanza.
  2. Bohaterowie tu pokazani wyglądają zupełnie inaczej niż w regularnych odcinkach. Na przykład Giggles jest niebieska, a nie różowa. Lumpy to dinozaur a nie łoś. Cuddles jest taki sam lecz jest pomarańczowy a nie żółty, nie ma różowych policzków i ma mniejszą kępkę włosów na czubku głowy, nie ma także kapci w króliczki. Toothy ma normalne zęby, jest koloru ciemniejszego fioletu i ma czarny ogon, a nie fioletowy.
  3. Cecha Lumpy'ego w tym odcinku - szybka zmiana z dobra w zło jest podobną cechą do Flippy'ego. Jedyna różnica jest taka że jego zabijanie jest wynikiem upokorzenia a nie stresu.
  4. Lumpy gra muzykę "Dueling Banjos" z filmu Wyzwolenie.
  5. Gdy Lumpy niszczy Toothy'ego pusta zupa leci koło jego głowy.
  6. W odcinku Gniew, Cub nosi maskę która przypomina głowę Lumpy'ego z tego odcinka. Ponadto odcinek Gniew został zrobiony 10 lat po tym odcinku.
  7. Zgodnie z kredytami Dead MacDonald i Aubrey Ankrum podkładali głosy w tym odcinku.
  8. Śmierć Cuddlesa jest podobna do śmierci Mimea w Coś rybnego.
  9. Giggles jest pierwszą postacią ginącą w całej serii.
  10. Całość tego odcinka miała właśnie tak wyglądąć jak przedstawiano to wcześniej.
  11. Postacie z tego odcinka pojawiają się również w kolejnym Spin Fun Knowin 'Ya.