FANDOM

Put your back into it!
korekty
Do poprawy: język

A Hard Act to Swallow
A Hard Act to Swallow
Sniffles uwięziony przez mrówki
Sezon internetowy: 2
Nr. odcinka: 45
Numer produkcji: 218
Scenariusz: Rhode Montijo
Kenn Navarro
Warren Graff
Ken Pontac
Reżyseria: Kenn Navarro
Obsada
Główne role
Sniffles
Mrówki
Role drugoplanowe
Brak
Pojawiają się
Brak
Wideo
235px
Poprzedni odcinek Keepin' it Reel
Następny odcinek Let it Slide
W obiegu znajduje się wersja szablonu na nowych znacznikach, jeśli możesz, zastąp mnie!

"A Hard Act to Swallow" jest odcinkiem z internetowej serii Happy Tree Friends.

HTF's Episode DescriptionEdytuj

Mrówki ponownie atakują! Biedny, biedny Sniffles. On nie może nic na to poradzić że zjada mrówki, a one robią wszystko by tego żałował. Dla tych z was, którzy lubią bajki dla dzieci, czy można znaleźć jakie odniesienie w tym odcinku.

OpisEdytuj

Sniffles siedzi pod drzewem w parku, czytając książkę z równaniami matematycznymi i jedząc kawałek chleba. Patrzy w górę i widzi mrówkę zbierającą okruszki. Gdy wie, że Sniffles ją widzi, mrówka nieśmiało odkłada okruchy. Pomimo tego zostaje zjedzona przez Snifflesa, który decyduje się zdrzemnąć.

Wewnątrz żołądka Snifflesa, mrówka zapala zapałkę i rozgląda się. Strzela z pistoletu na światło, oświetlając klatkę piersiową Snifflesa i informując matkę mrówkę gdzie jest. Sniffles budzi się z przerażeniem, gdy znajduje się przybity gwoździami do drzewa i trzema mrówkami stojącymi wokół niego. Używają one taranu, aby złamać zęby Snifflesa i wiążą linę wokół jego języczka, wspinając się po gardle. Ratują one mrówkę zjedzoną przez Snifflesa i cztery mrówki zaczynają wspinaczkę po linie.

Niestety, języczek Snifflesa zrywa się więc jako inny plan, mrówki przecinają tętnicę żylne Snifflesa. Krew zaczyna wypełniać serce Snifflesa, powodując że jego klatka piersiowa powiększa się i pęka. Żółtą nadmuchiwana tratwa wychodzi z klatki piersiowej Snifflesa i mrówki szczęśliwie zjeżdżają z martwego ciała Snifflesa.

MorałEdytuj

"Idź za głosem serca!"

ZgonyEdytuj

  • Klatka piersiowa Snifflesa rozszerza się i pęka, gdy mrówki zawiązują tętnice żylne, zapobiegając uciekaniu krwi z serca.
  • Jedna mrówka zostaje zmiażdżona przez serce Snifflesa, ponieważ były cztery a na końcu pokazano iż trzy uciekają (wątpliwe, ponieważ mogła uciec później).

BłędyEdytuj

  1. Kiedy Sniffles umiera, jego zęby są łamane, chociaż były połamane przez mini taran wcześniej.
  2. Nie ma sposobu na to by mrówka dotarła do serca Snifflesa przez jego przełyk.
  3. Kiedy serce Snifflesa rośnie, widać obrazek przypiętego Snifflesa na drzewie.

CiekawostkiEdytuj

  • Sniffles budzi się i widzi że został przypięty przez mniejsze istoty, jest to odniesienie do "Podróży Guliwera".

Happy Tree Friends Internet Season 2
Internet Season 1Internet Season 2Internet Season 3

<< Sezon 1Happy Trails cz. 2Eye CandyRink HijinksFlippin' BurgersGet Whale Soon
Snip Snip Hooray!Eyes Cold LemonadeMilkin' ItOut of Sight, Out of MimeClass ActThe Way You Make Me Wheel
Better Off BreadI Get a Trick Out of YouShard at WorkWater Way to GoOut on a LimbKeepin' it Reel
A Hard Act to SwallowLet it SlideIcy YouHello DollyRemains to be SeenStealing the Spotlight
Ski Ya, Wouldn't Wanna be Ya!Blind DateSuck it UpFrom A to ZooSeason 3 >>